پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1398 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 59612

بخشدار مرکزی کهگیلویه مطرح کرد:

خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه

بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها تصریح کرد: در حالی که در ادوار گذشته تنها معابر اصلی روستاها آسفالت می‌شد اما طی پنج سال گذشته ۳۶ روستای بخش به طور کامل آسفالت شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سید شرمت‌الله حسینی‌پرور اظهار داشت: همه پروژه‌های عمرانی به صورت مشارکتی با همکاری بنیاد مسکن و به صورت اقساطی انجام می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،سید شرمت الله حسینی پرور  با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه روستاها اظهار داشت: در گذشته تنها ورودی و خیابان اصلی این روستاها آسفالت  که با تخصیص قیر رایگان آسفالت این روستاها تکمیل شد.

وی این روستاها را شامل کلایه علیا و سفلی، طولیان، چیر، سادات مشهدی، برج علیشیر، چاه بردی، مهد، ده مهد، فیلگاه، چهو و صنوگان اعلام کرد.

این مسوول تصریح کرد: عملیات اماده سازی معابر هشت روستای شهرستان در حال اجراست و طی یک ماه آینده با همکاری بنیاد مسکن کار آسفالت آنها صورت می گیرد.

حسینی پرور گفت: با اجرای آسفالت در روستاهای سرپری، دارگنده، سرگچ، لیرتهرک،لیرکک، کلات و قلعه گل تعداد روستاهیا دارای آسفالت کامل به۴۳ روستا افزایش خواهد یافت.

بخشدار مرکزی کهگیلویه  افزود: تعداد روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه را ۱۸۸ روستا ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۴۶ روستا داری دهیاری و ۷۶ روستا شورا دارند.

حسینی پرور بیان کرد: بخش مرکزی شهرستان با ۵۷هزار نفر جمعیت شهری و ۲۴ هزارو ۵۰۰ نفر جمعیت روستایی داری سه دهستان شرقی، غربی و دشمن زیاری است.

وی افزود: سه دهستان شامل ۱۳۷ روستای دارای سکنه در بخش مرکزی وجود دارد که حومه شرقی با ۱۲ هزار نفر پرجمعیت‌ترین دهستان این بخش است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه تصریح کرد: طی پنج سال گذشته ۳۶ روستای بخش به طور کامل آسفالت شدند.

حسینی‌پرور افزود: زیرسازی روستاها از اعتبارات دهیاری‌ها انجام شده و با استفاده از سهمیه قیر ملی بنیاد مسکن آسفالت شدند.

این مسؤول با بیان اینکه ساکنان روستاهای حومه شرقی طی سال‌های گذشته از تنش آبی رنج می‌بردند، گفت: با احداث مجتمع آبرسانی تنگ پیرزال مشکل آب ۱۵ روستا حل شد.

وی از بهینه‌سازی برق تعداد زیادی از روستاها به دیگر خدمات دولت در بخش مرکزی یاد کرد و گفت: همه روستاهای واجد شرایط در حومه غربی از نعمت گاز برخوردار هستند و در دهستان دشمن زیاری نیز عملیات گازرسانی در حال انجام است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت