پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1398 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 59821

برگزاری اردوی جهادی با هدف پرکردن اوقات فراغت برای دانش آموزان چرامی

سرهنگ پور بهشت بابیان اینکه این طرح با مشارکت دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی چرام و در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام با اشاره به اینکه ، بیش از ۲۰۰ دانش آموز در ۱۰ مدرسه شهرستان چرام،در حال فراگیری آموزش های مختلف هستند گفت: اردوی جهادی با هدف پرکردن اوقات فراغت برای دانش آموزان چرامیفعالیت های فرهنگی شامل حلقه های صالحین،کلاس های تحکیم بنیان خانواده، مشاوره علمی و مذهبی، سبک زندگی اسلامی، یادگیری فرصت ها و آسیب های فضای مجازی از برنامه های این طرح است که تا پایان تابستان امسال برای دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پور بهشت بابیان اینکه این طرح با مشارکت دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی چرام و در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می شود افزود: دانش آموزان و مربیان در زمینه بهداشت، سلامت، کلاس های زبان انگلیسی، دوره های آموزش قرآن کریم، طب سنتی، گل سازی و آموزش های علمی فعالیت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بانوان بسیجی حوزه بسیج دانش آموزی، به مدت ۴۰ روز در برنامه های طرح هجرت حضور داشتند و این طرح تاکنون با موفقیت اجرا شد گفت: در این طرح۲۰۰ دانش آموز و ۱۵۰۰ نفر روز، در ۶ دوره ۱۰ روزه فعالیت می کنند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام اضافه کرد: در این مدت برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز برای بسیجیانِ برادر درشهرستان چرام اجرائی شد.
وی با اشاره به این طرح با مشارکت سپاه پاسداران، حوزه بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش برگزار شد ادامه داد: برپایی اردوهای درون استانی، کلاس های عقیدتی، هنری و فعالیت های ورزشی نیز از دیگر برنامه های این دوره است.

محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت