پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1398 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 59843

واکنش فرماندار کهگیلویه علیه شایعات و اکاذیب علیه بسیج

فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور بیانیه ای نسبت به نشر اکاذیب علیه بسیج واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور بیانیه ای نسبت به نشر اکاذیب علیه بسیج واکنش نشان داد.

در متن بیانیه علیرضا اتابک آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب: ۲۳)
 از میان مؤمنان مردانى هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در[همین ] انتظارند و[هرگز عقیدهء خود را] تبدیل نکردند. (احزاب: ۲۳)
بسیج لشکر مخلص خداست. همان شجره ی طیبه ای که نقشه های شوم چهل ساله ی دشمنان خارجی و خائنین داخلی را با ایثار بی‌نظیر خود نقش برآب نموده و مسیر را برای تحکیم و تثبیت این الهی و نهایتا ظهور منجی بشر(عج) هموار می کند.
در عصری که هر روز فتنه های نوینی طرح و اجرا شده و عاملین و مجریان این فتنه ها نقاب از چهره ی منحوس و سراسر تزویر خود کنار می زنند، اما این بسیج و فرهنگ بسیجی است که توانسته است با توکل به ذات لایزال حضرت حق، اخلاص و ولایتمداری خود، مردم شهیدپرور و انقلابی ایران را بر قلّه ی عزت و پیروزی رسانده و خواب را بر چشم دشمنان اسلام حرام نماید.
پس از اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی با توکل به ذات اقدس الهی موفق شد نقشه های دشمنان را کیلومترها دورتر از مرز ایران عزیزمان ناکام گذاشته و شیرازه ی آنها را از هم گسسته است، برخی ها که یا غافل هستند و یا خائن، به نشر و بازنشر شایعه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرداختند، که سراسر افترا، سیاه نمایی و اتهام زنی به بسیج و بسیجیانی است که در چهل سال گذشته (هم در طول دوران دفاع مقدس، هم در تنویر اذهان و ناکام نمودن فتنه ها و هم در دفاع از حرم و حریم آل الله) خون داده و یا به امر امام خود سکوت اختیار نموده و خون دل می خورند.
اینجانب که افتخار بسیجی بودن و حضور در جبهه های نور علیه ظلمت را دارم، ضمن ابراز انزجار شدید از افرادی که احیانا و به هر نحو به امنیت خصوصا امنیت اخلاقی مردم عزیزمان متعرّض شده و یا میشوند، یادآور می شوم که نشر و بازنشر چنین شایعات کذب و بی اساسی(شایعه ی تعرّض و کودک آزاری توسط فردی که ادعا شده عضو بسیج است)، نه تنها از محبوبیت و سرمایه ی اجتماعی بسیج و بسیجیان نمی کاهد بلکه مردم عزیزمان را بیش از پیش متوجه اهمیت جمعیت بی ادعا که مصداق آیه ی شریفه ی ((أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ)) هستند، و ترس و اضطراب دشمنان این مرز و بوم از بسیج می نماید.
توفیقات روز افزون بسیجیان و این لشکر مخلص خدا را از حضرت حق خواستارم.
علیرضا اتابک؛ فرماندار کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت