پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 شهریور 1395 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 6017

وزیر کشور:

در گذشته شاهد قهرهای ۱۱ روزه ای بودیم؛ این مردم را ناراحت کرده بود / سران قوا در مجلس علیه یکدیگر سی دی پخش می کردند

رحمانی فضلی خطاب به مدیران و کارگزاران جامعه گفت: برای دستیابی به حکومت اسلامی و الهی از صدها سال قبل در کشور مجاهدت های زیادی صورت گرفته و خون های زیادی نیز بر زمین ریخته شده و بنابراین باید بدانیم در چه کشوری و چه حاکمیتی مسئول و مدیر هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وزیر کشور گفت: روزهایی را پشت سرگذاشتیم که سران قوا در مجلس با توهم‌هایی که وجود داشت با یکدیگر درگیر شده و یکی سی دی علیه دیگری پخش می‌کرد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از «انتخاب»، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین گفت: ثبات و امنیت پایدار کشور در حالی است که مسلمانان و مردم منطقه گرفتار خطر و ناامنی هستند.
وی ادامه داد: امروز جان و مال و ناموس مسلمانان منطقه به دست عده ای از خدا بی خبر که با تحلیل و تفسیر غلط از دین، فرقه ای راه اندازی کرده و آلت دست زورمداران و مرتجعان شده و لشگری از فقرا و بیچارگان نیز آنها را همراهی می کنند، در خطر است.
وزیر کشور، وضعیت نامطلوب منطقه به لحاظ برخورداری از ثبات و رسیدن به صلح و امنیت پایدار در کشورهای گرفتار در جنگ و ترور را زمان بر دانست و گفت: امروز یک جنگ جهانی در مقیاس منطقه‌ای را شاهد هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خصومت دشمنان با ایران را ناشی از پای بندی به ارزش های دینی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم دانست و افزود: دشمنی دشمنان تا هنگامی که به اصول خود ادامه داده و در راه امام خمینی (ره) گام برداریم و در برابر استکبار مقاومت کنیم، پابرجا خواهد بود.
وزیر کشور، دلیل ترس دشمن از ایرانیان را تبعیت آنان از رهبری و ولایت فقیه عنوان و یادآور شد: اگر از اصول و اهداف خود دست کشیده و وحدت و انسجام خود را خدشه دار کنیم، دشمن به اهداف خود دست می یابد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه امروز شکرگزار امنیت و وحدت موجود در کشور خود باید باشیم، تاکید کرد: قوای سه گانه ما در راستای پیشبرد امور کشور ارتباط صمیمی و تنگاتنگی با یکدیگر داشته و فضای داخلی نیز توام با آرامش و وحدت است تا جایی که با پختگی و ورزیدگی احزاب و گروه ها و تلاش دولت، انتخاباتی بزرگ را با وجود همه تلاش های دشمن در امنیت و سلامت کامل برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه باید قدردان وضعیت کنونی کشور و وجود نعمت امنیت و رهبری آن باشیم، اضافه کرد: در گذشته شاهد قهرهای ۱۱ روزه ای بودیم و گروه ها و جریان ها در مقابل یکدیگر می ایستادند که این وضعیت مردم را ناراحت کرده بود.
وزیر کشور اضافه کرد: روزهایی را پشت سرگذاشتیم که سران قوا در مجلس با توهم هایی که وجود داشت با یکدیگر درگیر شده و یکی سی دی علی دیگری پخش می‌کرد و دیگری نیز مجبور به دفاع و پاسخ می شد به طوری که این موضوع خاطر مقام معظم رهبری را مکدر ساخته و ایشان این رویه را شرعا و قانونی غ%

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت