پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1398 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 60627

خطیب جمعه چرام:با این وضعیت اعتبارات، شاهد افتتاح بیمارستان چرام نخواهیم بود/چرا نهادهای نظارتی مربوطه مثل بازرسی ، اداره اطلاعات به کمک مردم نمی آیند و متخلفین را به مردم معرفی نمیکنند؟

بیمارستانی که بر اساس اظهار نظر مسئولین مربوطه ، سی وهفت میلیارد ریال پول آن در حساب علوم پزشکی استان است. قطعا با توجه به تورم موجود ، ارزش این پول کمتر شده است و در صورت شروع این پروژه ، پولی که پروژه را دوسال پیش به اتمام میرساند الان کفاف اتمام بیمارستان را نمیدهد و با این وضعیت اعتبارات ، در این دوسال باقی مانده ی از عمر دولت دوازدهم ، شاهد افتتاح و راه اندازی بیمارستان چرام نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام؛ حجت الاسلام سیدنورالله افشارامام جمعه چرام امروز درجمع نمازگزاران گفت:چرا آمریکا با واسطه کردن اروپا وفرانسه بدنبال مذاکره با ایران است؟

خطیب جمعه چرام بیان کرد:طبق گفته کارشناسان، در حال حاضر، افزایش بهای سوخت در آمریکا در پی نگرانی بازار نفت از تحریم ایران و عملیات پهبادی موفق انصاراله یمن ،مهمترین فاکتوری است که پیروزی جمهوری‌خواهان را در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره به خطر انداخته است .

حجت الاسلام دکترافشارافزود:بر این اساس، حتی یک پالس مثبت از سوی ایران برای مذاکره نیز می‌تواند آرامش را ولو به طور موقت به بازار نفت بازگرداند و ترامپ را در آستانه انتخابات کنگره به هدف کوتاه‌مدتش که همان پیروزی دوباره جمهوری‌خواهان است، برساند. در غیر این صورت، او باید دست کم تا پایان دوره اول ریاست‌جمهوری خود با سلطه دموکرات‌هایی در کنگره دست و پنجه نرم کند که طی یک سال و نیم گذشته نشان داده‌اند حتی با وجود اقلیت بودن نیز از هیچ تلاشی برای ممانعت از تحقق وعده‌های انتخاباتی او فروگذار نیستند.

خطبب جمعه چرام عنوان کرد:ایران محور مقاومت است حضور رهبران حماس ، انصاراله ، حزب اله لبنان ،بشار اسد ، مقتدای صدر رهبر جریان پر نفوذ صدر در ایران و دیدار با رهبر انقلاب بخوبی نشانگر این مساله است. در واقع با مذاکره ی با ایران به دنبال مایوس کردن گروههای مقاومت هستند.

دکترافشار بیان کرد:ترامپ با شعار و وعده ی معامله ی قرن به صهیونیست ها بدنبال ایجاد امنیت وثبات برای صهیونیست ها بود که این شعار با قدرت ایران اسلامی و مقاومت در منطقه موفق نخواهد شد.

امام جمعه شهرچرام اضافه کرد:آمریکایی ها می دانند تمام پایگاههای نظامی آنها در منطقه در تیر رس موشک های نقطه زن ایران است. یکی از علت های ترس از جنگ با ایران همین نکته است. لذا می خواهند با مذاکره منافع خویش در منطقه را بخطر نیاندازند. در قضیه سرنگونی پهباد امریکایی هیچ اقدامی نکردند چون می دانستند پایگاهای نظامی در خطر هستند.

 

حجت الاسلام سیدنورالله افشار بیان کرد:بر اساس نظرسنجی ها ترامپ موقعیت مناسبی برای انتخابات آینده ی آمریکا ندارد .آنها قصد دارند به مردم آمریکا وانمود کنند که بواسطه سیاست فشار حداکثری ما ایران را مهار و ناچار به مذاکره کردیم.

وی گفت:اگر آمریکا بدنبال گزینه نظامی بر علیه ایران باشند .شریک راهبردی آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی توسط حزب اله لبنان به پایان حیات ننگین خویش رسیده است. ولذا آمریکایی ها بدنبال مذاکره اند تا امنیت صهیونیست ها حفظ گردد.

خطیب جمعه چرام دربخش دیگری ازسخنانش گفت:از شعارهای اصلی دولت یازدهم و دوازدهم ، گسترش خدمات پزشکی به عموم مردم بویژه مناطق کم برخوردار بود، در این شعار دولت محترم ، سهم شهرستان چرام در توسعه ساختارهای فیزیکی بهداشتی مطلوب نیست.

حجت الاسلام دکترافشاربیان کرد:چند سال قبل در زمان استانداری دکتر خادمی کلنگ بیمارستان چرام به زمین زده شد اما هیچ اقدامی نشد و مردم شهرستان باید تاوان بی تدبیری آقایان را پرداخت کنند.

وی افزود:بیمارستانی که بر اساس اظهار نظر مسئولین مربوطه ، سی وهفت میلیارد ریال پول آن در حساب علوم پزشکی استان است. قطعا با توجه به تورم موجود ، ارزش این پول کمتر شده است و در صورت شروع این پروژه ، پولی که پروژه را دوسال پیش به اتمام میرساند الان کفاف اتمام بیمارستان را نمیدهد و با این وضعیت اعتبارات ، در این دوسال باقی مانده ی از عمر دولت دوازدهم ، شاهد افتتاح و راه اندازی بیمارستان چرام نخواهیم بود.

خطیب جمعه چرام گفت:چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ چرا نهادهای نظارتی مربوطه مثل بازرسی ، اداره اطلاعات و … به کمک مردم نمی آیند و متخلفین را به مردم معرفی نمیکنند؟

حجت الاسلام دکتر افشاردرپایان اظهارداشت:در هرصورت مردم به شدت گلایه مند هستند و منتظر اقدام جدی در برخورد با متخلفین احتمالی بیمارستان چرام هستند. مهم تر از شروع ساخت بیمارستان چرام برخورد با متخلفین تاخیر شروع ساخت بیمارستان است .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت