پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1398 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 60852

پیام تبریک رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع‌مقدس

رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه در پیامی تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع‌مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع‌مقدس را تبریک گفت.

در پیام داریوش فقهی‌پور آمده است؛

بسم الرب الشهدا  و الصدقین

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها، شهادت‌ها و نیز یادآور مردانی است که مردانگی آفریدند.

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

ایران هرگز به منظور فزون‏خواهی و قدرت‏طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت، حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران و پرسنل پرتلاش مجموعه آب‌و‌فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه، ضمن گرامیداشت تقارن میمون هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، یاد همه شهیدان به ویژه شهدای معلم و دانش آموز، دانشجو و استاد را گرامی می دارم.

در پایان بر خود لازم می‌دانم سال جدید تحصیلی را به همه معلمان فرهیخته آموزش و پرورش، اساتید محترم دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان عزیز شهرستان کهگیلویه تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری دارم.

داریوش فقهی‌پور

رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت