پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1398 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 61520

از مردم بدلیل کمبودهای موجود عذرخواهی می کنم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت:اگر در جایی اختلاف نظر وجود داشته باشد قابل حل است اما آنچه که ما امروز مشاهده می کنیم چیزی جز تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه با مجمع نمایندگان نیست که لازم می دانم در همین جا از همکاری و حمایت مجمع نمایندگان تشکر کنم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل وجود کمبودهای موجود گفت: اگر در جایی اختلاف نظر با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم قابل حل است.

به گزارش صدای جنوب، پرویز یزدان پناه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید جلیل با تقدیر از حمایت مجمع نمایندگان استان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گفت: انتقاد کردن و بیان دغدغه های مردم از وظایف نمایندگان است و می تواند باعث توسعه دانشگاه شود .

با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل می کنیم

آنگونه که برخی از رسانه ها گزارش داده اند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه  از انتقاد نمایندگان در جهت توسعه دانشگاه با دید مثبت نگاه می کنیم عنوان کرد: اگر در جایی اختلاف نظر وجود داشته باشد قابل حل است اما آنچه که ما امروز مشاهده می کنیم چیزی جز تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه با مجمع نمایندگان نیست که لازم می دانم در همین جا از همکاری و حمایت مجمع نمایندگان تشکر کنم.

هنوز نوبت به بررسی مدارک ما نرسید
یزدان پناه در ادامه به  عدم صدور حکم ریاست خود در دانشگاه علوم پزشکی پس از گذشت ۵ ماه سرپرستی اشاره کرد و گفت : اینکه می گویند حکم مدیریت من در شورای عالی فرهنگی مورد تایید قرار نگرفته است کذب محض است مشکل اصلی این بود که من مدارک خودم ر ا دو ماه دیرتر تحویل دادم .

وی با اعلام اینکه شاید تا یک ماه دیگر هم نوبت بررسی مدارک من نرسد، اضافه کرد: با توجه به حجم کاری در وزارت بهداشت و درمان هنوز نوبت بررسی مدارک من نرسیده است و اینکه عنوان می کنند فلان شخص دیرتر سرپرست شد اما حکم مدیریت او زودتر بدستش رسید به این دلیل است که دوستان زودتر اقدام کردند .

نیازی به حضور نماینده در مراسم عملیات اجرایی بیمارستان سی سخت نبود

وی در ادامه به عدم حضور نماینده بویراحمد و دنا در آیین عملیات اجرایی سی سخت اشاره کرد و گفت: نیازی به حضور من و یا نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نبود بدلیل اینکه مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی از قبل انجام گرفته بود و مراسم مذکور عادی بود و در همین راستا همین امروز نیز مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام برگزار شد و من نیازی به حضور در این مراسم ندیدم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: جا دارد از حمایت رسانه های استان، استاندار محترم ، حوزه های سیاسی ،مذهبی ، امنیتی و تشکل های مردم نهاد بویژه نمایندگان محترم استان در مجلس ،از دانشگاه تشکر کنم و تاکید کنم ما به حمایت همه عزیزان نیاز داریم . پرویز یزدان پناه با بیان اینکه خوشبختانه ارزیابی وزارت بهداشت و درمان از عملکرد دانشگاه مثبت بوده است اظهار کرد: وزارت خانه در موارد مختلف از عملکرد دانشگاه اعلام رضایت کرده است که در اینجا جا دارد از زحمات تمامی همکاران خود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کنم.

عذر خواهی از مردم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از مردم عذرخواهی نمود و  گفت: از مردم بدلیل وجود کمبودهای موجود عذرخواهی می کنم و همه تلاش خود را جهت مرتفع کردن این نواقصات بکار خواهیم بست .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت