پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1398 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 61529

کسب رتبه برتر استانی اداره پست کهگیلویه در توزیع موفق مرسولات

غلام محمد آذربارگون با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از جمله شهرستان‌هایی است که روستاها و نقاط کمتربرخوردار زیادی داشته و در تمام این روستاها خدمات پستی به نحو مطلوبی انجام می‌شود، افزود: مبادله مرسولات در شهرستان با ۹ خط مبادله به تمامی نقاط کهگیلویه بزرگ انجام می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه گفت: درصد توزیع موفق مرسولات پستی اداره پست شهرستان در یک‌سال گذشته نیز بیش از ۹۹ درصد بوده که از این بابت در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را کسب نموده است.

به گزارش صدای جنوب ،غلام‌محمد آذربارگون با اشاره به عملکرد اداره پست شهرستان به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، اظهار داشت: اداره پست کهگیلویه کیفیت را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار داده و با بروز کردن تجهیزات قبول و توزیع مرسولات پستی، سیستم‌های کنترل و گزارش‌های مدیریتی گام‌های مؤثری در راستای ارائه خدمات به شکل الکترونیک برداشته است.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه جامع قبول مرسولات با قابلیت پرداخت هزینه پستی به‌صورت الکترونیک و راه‌اندازی سامانه همراه نامه‌رسان که کاغذ را از چرخه توزیع حذف کرده و امضاء به‌صورت دیجیتال انجام می‌شود از جمله خدمات کاملأ الکترونیک اداره پست کهگیلویه است.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه با اشاره به توسعه خدمات در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ، گفت: اداره پست شهرستان با توسعه خدمات در نقاط غیربرخوردار و روستایی به واسطه کارگزاران پستی روستایی خدمات مطلوبتری به مردم شهرستان ارائه داده و از سویی دیگر با تعرفه بسیار ارزانتر نسبت به سایر کانال‌های حمل و نقل کالا و توزیع بسته‌ها به درب منازل حتی در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ همچنان انتخاب اول مردم جهت ارسال و دریافت مرسولات است.

وی با بیان اینکه اداره پست شهرستان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات نوین به تمامی ادارات و نهادها حجم ارباب‌رجوع به ادارات را کم نموده چنانکه با یک‌بار مراجعه خدمات مورد نیاز خود را به بهترین نحو دریافت کرده و موجب کاهش هزینه‌ها و حجم ترافیک شود، افزود: اداره پست کهگیلویه به مناسبت روز جهانی پست باجه ثبت اسناد در اداره پست را راه‌اندازی نموده و مراجعین تنها با یک‌بار مراجعه می‌توانند تمامی امورات مربوط به تک‌برگ شدن اسناد مالکیت را در اداره پست انجام داده و پس از صدور، اسناد درب منازل تحویل داده می‌شود.

آذربارگون عنوان کرد: در سطح شهرستان کهگیلویه بزرگ تعداد ۱۵ دفتر پیشخوان، ۴ باجه‌ قبول دولتی فعال، ۹ خطوط مبادله، ۳۰ نمایندگی و ۶۵ دفتر آی‌سی‌تی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: ترافیک کل مرسولات پستی اداره پست شهرستان در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۱۲۰ هزار مرسوله بوده و درصد توزیع موفق مرسولات پستی در یک‌سال گذشته نیز بیش از ۹۹ درصد بوده که از این بابت در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را کسب نموده است.

رئیس اداره پست کهگیلویه با اشاره به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند از ابتدای طرح تاکنون، گفت: از ابتدای طرح ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان کهگیلویه تاکنون بیش از ۱۰ هزار کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان ثبت‌نام شده و تاکنون بالغ بر ۲۶ هزار کارت ملی هوشمند درب منازل تحویل داده شد این در حالی است که بیشتر نقاط شهرستان دارای آدرس‌های ناقص و فاقد پلاک است.

وی عنوان کرد: خدمات پستی هم‌اکنون در دورترین و صعب‌العبورترین نقاط  کهگیلویه بزرگ همواره در دسترس است و این خدمت‌رسانی مرهون همدلی، جدیت و مسئولیت‌پذیری مردانی است که با تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی خود برای ارتباط بین‌المللی و آبادانی میهن زحمت می‌کشند.

آذربارگون با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از جمله شهرستان‌هایی است که روستاها و نقاط کمتربرخوردار زیادی داشته و در تمام این روستاها خدمات پستی به نحو مطلوبی انجام می‌شود، افزود: مبادله مرسولات در شهرستان با ۹ خط مبادله به تمامی نقاط کهگیلویه بزرگ انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته که مصادف با اربعین حسینی بوده، اداره پست شهرستان به صورت تمام‌وقت حتی در روزهای تعطیل مشغول توزیع گذرنامه‌های اربعین است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت