پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1395 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 6174

امام جمعه یاسوج:

کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد به طرز باشکوهی برگزار شود

امام جمعه یاسوج گفت: عزت، استقلال، امنیت، عظمت و اقتدار کنونی کشور و ملت ایران به برکت خون شهدا و رشادتهای مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه یاسوج گفت: بکارگیری علم، دانش، تکنولوژی و فناوری غربی ها بهتر از تقلید کردن از پوشش نامناسب و یا بدحجابی آنان است

به گزارش صدای جنوب ،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: بدحجابی و پوشش نامناسب نه تنها افتخار و امتیاز نیست بلکه به منزله پایمال کردن خون شهدا بوده و نشانه خود باختگی و تقلید کورکورانه از غربی هاست در حالی که ایران فرهنگ غنی، کهن و باسابقه ای دارد.

وی گفت: ۱۱ تا ۱۵ مهر سالجاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود که رویداد مهم فرهنگی و معنوی استان است و باید به طرز باشکوهی برگزار شود.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: عزت، استقلال، امنیت، عظمت و اقتدار کنونی کشور و ملت ایران به برکت خون شهدا و رشادتهای مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام حسینی افزود: غدیرخم به عنوان عید امامت و ولایت جزو مهمترین و بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده و در این روز دین مبین اسلام تکمیل شد که این امر نشان می دهد اسلام بدون ولایت ناقص است.
وی بیان کرد: جشن گرفتن و شادی کردن در روز عید غدیرخم اقدامی مطلوب و پسندیده است اما مهمتر از آن شناخت هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) و تبیین واقعه سرنوشت ساز غدیر خم نیاز اساسی است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی، گفت: قرار است آمریکا به زودی و با هدف حفظ قدرت و برتری صهیونیستها در منطقه خاورمیانه ۳۸ میلیارد دلار انواع اسلحه در اختیار این رژیم قرار دهد.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: هر جنایتی که از این به بعد رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه علیه مسلمانان مرتکب شود آمریکا نیز در آن دخیل و سهیم است.
وی افزود: ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق با حمایت همه جانبه آمریکا، غربی ها و برخی کشورهای منطقه خاورمیانه جنگ نابرابری را علیه کشور و ملت ایران و با هدف براندازی نظام و انقلاب نوپا آغاز کرد.
وی بیان کرد: گرچه ایران اسلامی در این جنگ دچار تلفات و خسارت های متعددی شد اما به لطف الهی و با رشادتهای مثال زدنی رزمندگان به پیروزی رسید و دشمنان نیز مایوس و سرافکنده شدند.
وی عنوان کرد: آل سعود خائن به دین مبین اسلام و مسلمانان است و هم اکنون نیز به دستور و حمایت همه جانبه آمریکا جنایت هایی را در کشور اسلامی به ویژه یمن مرتکب می شود.
امام جمعه یاسوج ابراز داشت: سال گذشته حدود هفت هزار نفر از حاجیان کشورهای اسلامی به دلیل بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود در سرزمین منا به طرز مظلومانه ای به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آل سعود به جای عذرخواهی از کشورهای مسلمان و خانواده های عزادار و پذیرش ناتوانی خود در مدیریت مناسک حج اقدام به فرافکنی کرده و حاجیان را مقصر بروز این فاجعه اعلام کردند و اجازه تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد و دلایل وقوع آن را نیز ندادند.
وی اظهار داشت: آل سعود صلاحیت و لیاقت مدیریت مناسک حج را ندارد و باید کشورهای اسلامی هر چه زودتر در این زمینه چاره ای بیندیشند.
وی با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، افزود: دانش آموزان امانتی مهم در دست معلمان هستند و باید برای تعلیم، تربیت و هدایت آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی معلمی را شغل پیامبران دانست و بیان کرد: رسالت معلمان در زمینه پرورش آینده سازان کشور سنگین و مهم است و نباید کمترین کوتاهی در این زمینه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت