پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1398 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 62827

با مساعد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛

سایت کامپیوتری ۲ مدرسه شهید رجایی و جوادیه دهدشت به بهره برداری رسید

پایگاه خبری صدای جنوب: نماینده کهگیلویه در جمع دانش آموزان مدرسه شهید رجایی گفت : تلاش کنید و برای آینده کشور موثر واقع شوید و بدانید تا سختی نکشید موفقیتی هرگز به دست خواهد آمد. به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور گفت : امیدوارم بتوانیم حق والدین را ادا کنیم و برای همه کسانی که […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه در جمع دانش آموزان مدرسه شهید رجایی گفت : تلاش کنید و برای آینده کشور موثر واقع شوید و بدانید تا سختی نکشید موفقیتی هرگز به دست خواهد آمد.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور گفت : امیدوارم بتوانیم حق والدین را ادا کنیم و برای همه کسانی که در تعلیم و تربیت فرزندان شهرستان تلاش می کنند آرزوی توفیق دارم .

نماینده کهگیلویه گفت : تلاش های مدیر آموزش و پرورش دهدشت از جهت ایجاد تحول در آموزش و پرورش در همه سطوح قابل تقدیر است.

هاشمی پور گفت : کارهای خیر و پسنیدیده همواره باید نگهداری شوند و نباید با منت و ریا از بین می رود و ارزشی ندارد و از خدا می خواهعم هر کارخیری در پنهان و آشکار انجام دادیم قابل قبول باشد و گره گشای مشکلات ما در دنیا و آخرت تا بتواند گره از مشکلات را باز کند.

عدل هاشمی پور افزود: از نظر علم مدیریت نیروی انسانی مهمترین ثروت است و باید تلاش کنیم ،برنامه ها ،اهداف و رویکردها در جهت توجه جدی به نیروی انسانی باشد و شما دانش آموزان سرمایه انسانی واقعی جامعه هستید.

نماینده کهگیلویه تصریح کرد ؛فرصت ها را غنیمت بدارید و بدانید دوران نوجوانی وجوانی دوران مهمی است که باید در این دوران تلاش کنید ،به والدین و معلمان خود احترام بگذارید و بدانید زمانی موفق می شوید که  قدر فرصت ها را بدانید و این اساس کار است.

هاشمی پور ضمن تقدیر از زحمات مدیر آموزش وپرورش دهدشت گفت ؛ فضای آموزش وپرورش در کهگیلویه عوض شده و اخلاق زنده شد و سه موضوع مهم اطلاعات ،ارتباطات و فناوری به عنوان سه شاخص مهم پیشرفت و توسعه توجه ویژه شد و با استفاده از خرد جمعی و دوری از رقابت های غلط و جناح بندی های سیاسی این کار مهم انجام شد و باید تلاش کنیم این کارها ادامه داشته باشد.

نماینده کهگیلویه افزود ؛ برای به سرانجام رسیدن این کار و تجهیز این سایت ها تلاش های فراوانی انجام گرفت و امروز نتیجه این تلاش ها را می بینیم و باید سعی کنیم کارها را تعریف و به نتیجه برسانیم وبعد سراغ سایر موارد برویم  و از ترافیک کارهای بی سرانجام پرهیز کنیم.

هاشمی پور گفت : فارغ از بحث های سیاسی و قومی و قبیله ای و با تکیه بر خرد جممعی و مشورت می توانیم موفق باشیم و راه اندازی این دو سایت نمونه بارز همین اتفاق است.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت گفت : قدردان زحمات و تلاش های کسانی هستیم که یار و یاور آموزش وپرورش هستند و نماینده کهگیلویه همواره و همیشه همراه آموزش وپرورش شهرستان بوده و انشالله این تلاش ها ادامه داشته باشد.

علی پورک پور گفت : با تلاش نماینده کهگیلویه و مساعدت مالی وی این دو سایت کامپیوتری در دو مدرسه شهید رجایی و جوادیه راه اندازی شد .

در پایان سایت های مدرسه شهید رجایی و جوادیه به همراه اتاق آزمایشگاه دبیرستان شهید رجایی رسما به بهره برداری رسیدند.

 

منبع:روابط عمومی اموزش وپرورش دهدشت

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت