پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آبان 1398 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 62892

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان چرام

در جهت هم اندیشی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی چرام صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی،کارگروه اشتغال،سرمایه گذاری و رفع موانع تولید این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی،کارگروه اشتغال،سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان چرام برگزار شد.

هادی فتاحی‌اصل در این نشست که به جهت هم اندیشی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در سطح شهرستان بود اظهار کرد: امروز یکی از مشکلات اساسی در کشور، تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی است که برای ما ایجاد کرده‌اند و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد برنامه هایی هستند که از نظر اقتصادی مشکلاتی برای کشور ما به وجود آورند.

فرماندار چرام عنوان داشت: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان شبیخون فرهنگی را شروع کردند و از همه امکانات برای نابودی نظام استفاده کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در این راستا جنگ اقتصادی را شروع کرده است،گفت: متناسب با وضع موجود وظیفه داریم دفاع و مقاومت کنیم.

فتاحی‌اصل با اشاره به این مطلب که در این نشست تسهیل تولید و موانع تولید بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: در چرام طرح‌های زیادی وجود دارد که از پول بیت‌المال و تسهیلات بانکی استفاده کرده‌اند.

وی،افزود: اکنون این دو مسئله، مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند یکی اینکه درآمد و تولید ندارند که به مردم کمک کند و پولی را هم که گرفته‌اند نمی‌توانند به بانک برگردانند که می‌طلبد تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.

جبار کیانی نیز اظهار کرد: بیش از آنکه تحریم های خارجی نظام اقتصادی،کشور را اذیت کند،قوانین مزاحم و مشکلات عدیده ای که امروز گریبانگیر آن هستیم سهم بسیار زیادی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رویکرد، رویکرد جدیدی هست که در این راستا به این نتیجه رسیدیم که شورای گفتگو را در شهرستان ها برگزار کنیم به دلیل اینکه بسیاری از واحدهای ما در شهرستان ها مایوس هستند.

وی،افزود: جنگ، جنگ اقتصادی است و بر همه ما مبرهن بوده که دشمنان ما آخرین حربه و تلاش های خود را در این زمینه به کار میبرند.

کیانی، ادامه داد: انتظار بخش خصوصی این است که همانگونه که ما در شعار می‌گوییم در حال جنگ اقتصادی هستیم، قوانین، مقررات و بخشنامه ها دستورالعمل ها و رفتارمان هم رفتار مدیریت جنگی باشد.

وی،تصریح کرد: اعلام می‌کنیم جنگ اقتصادی است اما اگر در شرایط جنگ اقتصادی بخواهیم رفتاری کنیم که در شرایط عادی داریم نمی توانیم موفق باشیم.

این مسئول اضافه کرد: بحث مجوزها، رفتار بانکی، مسائل بازار دست به دست هم داده تا یک صنعتی نتواند سر پای خود بایستد،خروجی جلسه یک رونقی باشد که در فرمایش مقام معظم رهبری هم مدام تکرار می شود که می گویند موانع را بردارید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت