پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1398 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 62961

 معاون امور عمرانی استاندار:

کهگیلویه وبویراحمد با بهره برداری از طرح های عمرانی در حال اجرا توسعه می یابد

عزیز فیلی ابراز کرد: طرح های عمرانی مهمی در استان در حال اجراست که با بهره برداری از این طرح ها استان کهگیلویه وبویراحمد توسعه خواهد یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۵۰ طرح اقتصادی در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت در استان در دست اجراست.

به گزارش صدای جنوب،عزیز فیلی افزود: این طرح های اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه با اجرای کامل این طرح ها تحولی بزرگ در حوزه اقتصادی و اشتغال زایی در این استان به وجود خواهد آمد، گفت: این طرح های اقتصادی تا پایان دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

فیلی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح های اقتصادی را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: ساخت سه کارخانه پتروشیمی از مهمترین پروژه های اقتصادی در دست ساخت استان است.

وی ابراز کرد: اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی، انتقال آب به زمین های دیم، طرح های بوم گردی، اردوگاه های گردشگری، سد چمشیر و سد تنگ سرخ از مهمترین این طرح هاست.

فیلی افزود: ۱۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال مالی ۹۹-۹۸ به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میزان تاکنون ۳۰ درصد جذب شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۲ هزارو ۲۵۰ طرح عمرانی در این استان با پیشرفت فیزیکی۵۰ تا ۷۰ درصد در دست اجراست.

وی ادامه داد: احداث جاده پاتاوه – دهدشت، یاسوج – سمیرم، یاسوج – شیراز، تامین آب چهار شهر کهگیلویه از جمله لیکک، چرام، سوق و دهدشت ازسد کوثر گچساران و همچنین تامین آب شرب پایدار دوگنبدان و لیکک ، احداث جاده چهار خطه بهبهان – گچساران از مهمترین زیرساخت‌های در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد است.
فیلی ابراز کرد: طرح های عمرانی مهمی در استان در حال اجراست که با بهره برداری از این طرح ها استان کهگیلویه وبویراحمد توسعه خواهد یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت