پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1398 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 62984

چرام میزبان کاروان راهیان نور+تصاویر

هرچند زحمات این کاروان بر روی دوش عزیزان ما در چرام قرار گرفت و باید گفت رحمت نصیب شان شد ، در طول چهل سال انقلاب اسلامی دشمنان با شیوه های مختلف مقابله با نظام اسلامی را در پیش گرفتند در جنگ سخت که هشت سال طول کشید که صدمات آن مایه مباهات ما بوده است وسپس جنگ نرم که متاسفانه برای ما ننگ به همراه داشت ، بیشترین تلاش دشمن در جنگ نرم بوده وماهم باید بهترین روشها را برای مقابله با آن در پیش بگیریم ویکی از این راه ها اردوی معرفتی بصیرتی راهیان نور می باشد ، باید فرهنگ ایثار را که شهدا داشتند نهادینه و به نسل جوان انتقال دهیم.

به گزارش صدای جنوب؛ این بار بر خلاف سنوات گذشته کاروان معرفتی راهیان نور را به شهرستان چرام سپردند ، در این مراسم دینی و زیارتی سرهنگ پاسدار برومند زاده هماهنگ کننده سپاه فتح استان و سرهنگ فرضی زاده مسئول بازرسی سپاه فتح وحاج ملک حسینی معاونت پرورشی وپور توانا مسئول اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه صدرالله عزیزی رٸیس اداره آموزش وپرورش چرام ودکترهادی فتاحی اصل فرماندارو بخشدار مرکزی وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام سرهنگ پور بهشت ودیگر مدیران شهرستان حضور داشتند.

ابتداعزیزی ضمن خیر مقدم اظهار داشت:  باعث خوشحالی است که این بار چرام میزبان جوانان راهیان نور شده است و این را نعمتی دانست که شامل شهرستان چرام شده است.

وی همچنین پیشنهاد کرد که سپاه فتح اردویی نیز برای کارکنان فرهنگی تدارک ببینند تا معلمین عزیز نیز از این فرصت بهره مند گردند.

سپس برومند زاده چنین بیان کرد :هرچند زحمات این کاروان بر روی دوش عزیزان ما در چرام قرار گرفت و باید گفت رحمت نصیب شان شد ، در طول چهل سال انقلاب اسلامی دشمنان با شیوه های مختلف مقابله با نظام اسلامی را در پیش گرفتند در جنگ سخت که هشت سال طول کشید که صدمات آن مایه مباهات ما بوده است وسپس جنگ نرم که متاسفانه برای ما ننگ به همراه داشت ، بیشترین تلاش دشمن در جنگ نرم بوده وماهم باید بهترین روشها را برای مقابله با آن در پیش بگیریم ویکی از این راه ها اردوی معرفتی بصیرتی راهیان نور می باشد ، باید فرهنگ ایثار را که شهدا داشتند نهادینه و به نسل جوان انتقال دهیم.

در ادامه مراسم ملک حسینی معاونت پرورشی به ایراد سخن پرداخت و گفت :هر چه داریم از برکت خون شهدا است ، توصیه رهبری زیارت معرفتی می باشد و دانش آموزان دقت نمایند به کجا می روند وقدم در چه راهی می گذارند و چه انرژی از این سفر کسب می کنند.

سپس تمامی مهمانان مراسم به غبار روبی گلزار شهدا رفته و همچنین دانش آموزان نیز با تبعیت از مسئولان گلزار شهدا را زیارت وراهی جبهه های نور علیه ظلمت شدند.

سید قربانعلی موسوی شیرازی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت