پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1398 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 63434

نشست خبری حجت الاسلام موحد پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد

نشست خبری سید محمدموحدبرگزارشد.

صدای جنوب:

نشست خبری حجت الاسلام موحد نماینده ادوار محلس شورای اسلامی پس ازثبت نام دریازدهمین دوره انتخابات برگزار شد.

حجت الاسلام موحد در پاسخ به خبرنگار  صداوسیماگفت:برلساس تکلیفی که احساس کردم برای خدمت به مردم عزیزدیارم وتکلیف مهمتری ازاینونمیبینم.

موحد افزود:به لطف خداتاییدیم وهیچ مشکلی نداریم وهمیشه قانون مداریم وراهکارهمیشگی ماست.

وی ادامه داد:امتحان راپس داده ایم ودرهردوعرصه شکست و پیروزی نشان داده ام و۱۶ سال خدمت درمجلس را ادامه دادم و ازروزبعدازانتخابات پس ازشکست نیزدرخدمت بوده ام.

عزت واقتداروهمدلی وتوسعه همه جانبه شعارماخواهدبود.

موحد درباره نقدعملکردش درمدت نمایندگی وی نیز گفت: همه ابعادمطلب درباره خدمت ۱۶ساله بایدبیان شود و اقایان مدعی بگویند چقدراطلاعات ازوضعیت کهگیلویه دلشتندوالان بیایندبگویندکهگیلویه چقدرروستادارد.

موحد گفت :روزی که ازکهگیلویه  رفتم درابعادمختلف یک روستانبود که زیرساخت نداشته باشدوکارشخصی رازاباعبدالله یادگرفتم.

وی پتروشیمی وسیمان سبو و طرح های مثل جاده  پاتاوه به دهدشت و همچنین جاده تنگ پیرزال  را طرح های ویژه دوران خود برشمرد و گفت:مقید به حرکت در گام دوم انقلاب ارایه شده از مقام معظم رهبری هستم،ولی ببینید. درباره میدان دادن به جوانان در ابن دوره، لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است. ما هم موافق هستیم که در چنین مسیرهایی جوانان بیایند وارد شوند و ما می خواهیم مسیر را برای آنها هموار کنیم. اما ما معتقدیم اگر قرار شد برای گام دوم انقلاب توجه شود همه ابعاد آن مورد توجه قرار بگیرد. مقام معظم رهبری نفرمود که اگر کسی توانمند و قدرتمند و تجربه داشت، خودش را وارد میدان نکند. این منافاتی ندارد. رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایش شان فرمودند هر کس توان دارند وارد این عرصه شوند. بنده هم توان ان را دارم.

حجت الاسلام موحد ادامه داد:بخش سرفاریاب در دوران نمایندگی ما شکل گرفت.

وی اظهار کرد: اگر خداوند منان مدد فرماید و مردم هم این لطف را در حق بنده کنند و این بار سنگین را واگذار کنند. اولویت اول من برای حل مشکل نسل جوان است. نسلی که به هر حال امروز همه امیدها و آرزوهای ما رشد و ارتقاء این عزیزان در ابعاد مختلف است.
وی افزود: توسعه ابعاد مختلف دارد و باید به سمتی برویم که با وحدت، همدلی و همراهی همه گروه ها و مردم این مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم برای حل مشکلات مردم و شهر و دیار مان تلاش کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت