پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1398 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 64067

همایش تجلیل ازدانش آموزان و فرهنگیان برگزیده و مقام آور/شهرستان چرام قطب اصلی مسابقات قرآن ، نمازوعترت استان+تصاویر

همایش تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده و مقام آور استانی در مسابقات قرآن ، نماز و عترت این همایش که با حضور حداکثری مسئولان ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد مهمانان ویژه این همایش جناب آقای حاج زارع پور مدیرکل محترم اداره آموزش و پرورش استان و معاونت پرورشی اداره کل و جمعی از هیئت همراه شرکت داشتند.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام ؛ صدرالله عزیزی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن سلام و خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در جلسه و ضمن تبریک بمناسبت هفته قرآن نماز و عترت با اشاره به مقام ها و عناوین کسب شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان که هم اکنون چرام به عنوان قطب اصلی مسابقات قرآن ، نماز و عترت استان پیرامون اهمیت قرآن گفت : با توسل به قرآن سعادتمندی انسان ها تامین می شود و اهداف قرآن برترین ویژگی ها را دارد و تنها کتابی است که هدایت گر پرهیزکاران و بشارت دهنده مومنان است

عزیزی با بیان اینکه نتایج و آثاری که پرهیزگاری و توسل به قرآن دارد سبب دوری از مکر انسان و از آتش دوزخ نجات می دهد گفت: با توسل به قران اصلاح امور زندگی اتفاق می افتد.

 

در ادامه دکتر زارع پور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان با تقدیر و تشکر از همه ی حاضرین دانش آموزان ، فرهنگیان ، روحانیت معزز، نماینده صداوسیما،اصحاب رسانه و همه عوامل برگزاری همایش پیرامون منزلت و جایگاه قرآن کریم گفت: دو ویژگی برجسته قرآن کریم دارد که سایر کتاب های آسمانی از آن برخوردار نیستند که جامعیت قرآن موجب شده تا این کتاب آسمانی برای همه ی زمان ها و مکان ها و همه قرون باشد .

دکترزارع پور گفت:قرآن بیان کننده هرچیزی می باشد که این کتاب آسمانی بصورت کلی به همه موارد اشاره دارد. ویژگی دوم جاودانگی قرآن می باشد که این ویژگی از نمونه اعجازهای نبی اکرم اسلام است که همواره با گذشت زمان از تازگی این کتاب کاسته نمی شود .

وی در مورد معجزه لفظی و معنوی قرآن نیز اشاراتی داشت و یادآور شد : از موارد مهمی که درقرآن مورد تاکید زیاد قرار گرفته ایمان و عمل صالح است ( به عمل کار برآید به سخنرانی نیست) که اهمیت عمل و انجام دستورات دینی در زندگی روزمره را به ما نشان می دهد.

مدیرکل اموزش وپرورش استان در خصوص مسابقات قرآن ، نماز و عترت افزود:امسال در حوزه قرآن جز سی قرآن کریم ، حفظ موضوعی قرآن کریم ، بحث الگوی تلات و سایر برنامه های متعدد این حوزه را داریم در بحث عترت موضوعی به اسم مصباح الهدی را داریم که این طرح امام شناسی یا راهنما شناسی را در قالب یک کتابچه نوشته شده است و هرسال به معرفی یک امام می پردازد و حوزه نماز طرح توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و زنگ نماز در مدارس و … را داریم .

دکترزارع پور افزود: الحمداله استان ما در سال های اخیر توانسته عناوین و مقام های متعددی را در کشور کسب کند که امسال جزو پنج استان برتر کشور در مسابقات قرآن ، نماز و عترت بودیم و از سه استانی که تجلیل شد استان ما نیز مورد تجلیل قرار گرفت که نقش شهرستان چرام به عنوان قطب اصلی استان در مسابقات قرآن ، نماز و عترت بسیار پر رنگ و حائز اهمیت می باشد.

در پایان از دانش آموزان و فرهنگیان برتر و مقام آور استانی طی برنامه ای تجلیل شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت