پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1398 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 64432

زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه اعلام شد

طبق اعلام قبلی سازمان برنامه و بودجه کشور یارانه معیشتی ۶۰ میلیون نفر از ایرانیان در ۱۰ دی به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.

صدای جنوب:
با اصلاح قیمت بنزین و افزایش نرخ آن از هزار به ۱۵۰۰ تومان سهمیه‌ای و ۳۰۰۰ تومان آزاد، منابعی ایجاد می‌شود که طبق اعلام دولت هر ماه در قالب کمک حمایتی به حساب خانوارهای مشمول واریز می‌شود.
بر این اساس در دهم دی ماه دور دوم کمک‌های معیشتی واریز می‌شود، برای کمک‌های معیشتی نیزکه به حساب سرپرستان خانوار در یارانه نقدی واریز می‌شود برای خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداختی انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ پرداختی بعدی یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی اختصاص دارد که بیستم دی واریز می‌شود و پرداخت بعدی حقوق و دستمزد است که آخر ماه انجام خواهد شد.
///////////////

 برپایه گزارش صدای جنوب،ان دسته از افرادی که نوبت اول یارانه معیشتی را دریافت نکرده اند و درخواست‌های خود را  در سامانه hemayat.mcls.gov.ir و کد دستوری # ۶۳۶۹*  ثبت نموده اند پس از بررسی لازم هر دو نوبت یارانه آبان ماه و در روز دهم ماه جاری به حساب انها واریز می شود.

همچنین به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به اطلاع می‌رساند همانگونه که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولان قرار دهد.

 

حسین میرزایی (سخنگوی طرح کمک معیشتی) اظهارکرد: برای ثبت‌نام افراد جامانده از کمک معیشتی، افرادی که احساس می‌کنند استحقاق دریافت آن را دارند و موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، زمان مشخصی را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت