پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1398 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 64612

تشکیل پرونده قضایی برای ۲ نفر از کاندیداهای شاخص حوزه انتخابیه گچساران وباشت/پای سلاح گرم در میان است

نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اتفاقات اخیر و انتخابات و با حضور مسئولان امنیتی وقضایی، امروز پنجشنبه ۵دی در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

صدای جنوب:

نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اتفاقات اخیر و انتخابات و با حضور مسئولان امنیتی وقضایی، امروز پنجشنبه ۵دی در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ، در این نشست که به همت بسیج رسانه استان برگزار شده بود«جمشید ارسلان جو» رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاری مانند شمشیر دو لبه است که نوع عملکردش میتواند تاثیر و تبعات زیادی در جامعه داشته باشد، گفت: انعکاس مشکلات واقعی مردم یا پرداختن جانبدارانه نسبت به مسائل دو مقوله ای که پرداختن رسانه ها به آنها تاثیرات کاملا متفاوتی در جامعه دارد.

وی پرداختن به موضوعات و آسیب های اجتماعی را اولویتی دانست که باید در کار رسانه مد نظر باشد و عنوان کرد: رسالت بزرگ رسانه پیگیری موضوعات اجتماعی است.
ارسلان جو با اشاره به اینکه در بعضی ازمواقع شاهدیم موضوعات سیاسی در راس خبرهای قرار دارد، یادآور شد: اگر سیاست مشکلی دارد نیز ناشی از ناهنجاریها ومشکلات اجتماعی است.
ارسلان جو خاطر نشان کرد: مطالبه گری حق مردم و رسانه است، اما باید تلاش شود با بالا بردن سطح سواد رسانه ای و تحلیل درست از وقایع، گزارشات درست و مبتنی بر واقعیت به جامعه داده شود.
 وی در ادامه حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه عمومی عنوان کرد و افزود: رسانه می توانند در تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات تاثیر گذار باشند.
مسئول سیاسی سپاه فتح استان گفت: دشمن شناسی راهی برای دفاع اصولی است و این کار با دقت نظر خاص باید انجام شود. ظهرابی تحلیل جامع از شرایط را نیازی دانست که به صورت علمی باید انجام شود و اظهار کرد: امروز دیگر درگیریها در مرزها نیست؛ بلکه درگیری در اعتقادات است و روشنگری و آگاهی بخشی می تواند رمز موفقیت در این میدان باشد.
وی بیان کرد: درحال حاضر برنامه ریزی دشمن در کشور بر روی مسائل اقتصادی است و این کار را با نفوذیها انجام می دهد.
ظهرابی افزود: امسال کشور شرایط اقتصادی مساعدی ندارد، اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری راهبردهای مقاومتی تبیین شد و این راهبرد باعث موفقیت کشور در منطقه شد.
 وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین عنوان کرد: این کار درست بود اما زیر ساختهای انجام آن فراهم نشده بود ولذا دشمنان سعی داشتند تا از این شرایط بهره ببرد. وی حساسیت نسبت به اندیشه دینی انقلاب را وظیفه رسانه ها بیان و اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمتی که باید با تمام توان از آن صیانت نمود.
در ادامه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جبهه فرهنگی تاکید دارد، گفت: در این جبهه پرهیز از موازی کاری و خودزنی باید مورد توجه قرار گیرد. سید عیسی حسنی با اشاره به اینکه به اسم مطالبه گری نباید خود زنی کرد، اظهار کرد: گاهی نادانسته و از روی نا آگاهی به اسم مطالبه گری خود زنی انجام می شود که ممکن است تبعات زیادی داشته باشد.
وی افزود: قبل از انجام هر اقدامی، آشنایی با قوانین و اصول شرع و دین به عنوان یک ضرورت باید مد نظر قرار گیرد.
حسنی عنوان کرد: هماهنگی و ارتباط با دستگاه قضا و کارشناسان، راهی برای جلوگیری از خودزنی و مواجهه شدن با شاکیان خصوصی و تبعات منفی این کار است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به انتخابات پیش رو و جو حاکم بر استان، یادآور شد: در گچساران دو نفر از کاندیداهای شاخص هنجارهای انتخابی را زیر سوال می‌برند که در خصوص هر دو کاندیدا تشکیل پرونده شده و حتما رسیدگی می شود.
وی از تشکیل پرونده برای هواداران این کاندیداها که از سلاح گرم استفاده کرده اند، خبر داد و گفت: این موارد به شدت پیگیری خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت