پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1398 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 65006

تلاش فرماندار کهگیلویه برای پبگیری مشکلات روستاهای حاشیه جاده پاتاوه‌ – دهدشت/اتابک:میدانم و می بینم چگونه زندگی می کنید

عبور از مسیر پر پیج و خم جاده در میان تلاش کارگران و دستگاه های راه سازی که برای پیشرفت این پروژه تلاش می کردند حس خوبی داشت اگر چه ناهمواری فراوان و دست اندازی بسیار اما بازدید میدانی از پروژه مهمی بود که باید انجام می گرفت.

صدای جنوب:

سفر به دل زاگرس در ظهر دیماه ۹۸ برای بازدید میدانی ازبزرگ ترین پروژه عمرانی کهگیلویه یعنی جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت برنامه کاری فرماندار کهگیلویه بود.

به گزارش صدای جنوب، اتابک این بار اما هم بازدید میدانی داشت و هم هر جا و مکانی فرصتی پیدا میشد با مردم دیارش صمیمانه به گفتگو می نشست و خارج از قاعده مرسوم اداری و فرمانداری با مردم حرف می زد و از مشکلات می پرسید و امیدشان می داد و به گرمی دستهایشان را می فشرد و مدام می گفت ؛ میدانم و می بینم چگونه زندگی می کنید و تلاش می کنیم گوشه ای از مشکلات حل شود.

عبور از مسیر پر پیج و خم جاده در میان تلاش کارگران و دستگاه های راه سازی که برای پیشرفت این پروژه تلاش می کردند حس خوبی داشت اگر چه ناهمواری فراوان و دست اندازی بسیار اما بازدید میدانی از پروژه مهمی بود که باید انجام می گرفت.

روسای ادرات راه و شهرسازی و راهداری به همراه معاون عمرانی فرمانداری ،فرماندار کهگیلویه را همراهی می کردند.

حفر تونل ها تقریبا به اتمام رسیده و عملیات بتن ریزی تا حد زیادی انجام و پروژه هر چند به کندی اما در حال پیشرفت است و دقیقا زمان اتمام پروژه و زیر بار ترافیک رفتن آن نامعلوم و نامشخص است اما فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اهمیت این پروژه احداث آن را مهم و پایان آن را شروع اتفاق تازه ای برای توسعه کهگیلویه دانست و گفت : باید تمام تلاش و برنامه ریزی در جهت اتمام سریع این پروژه و آغاز عملیات بهره برداری باشد چرا که نقش مهم و اثرگذاری ذر توسعه شهرستان دارد.

در میان تمام دغدغه های انجام و فرایند تکمیل این پروژه و بررسی محاسبات اتمام آن نکته قابل توجه اما توجه و دقت فرماندار کهگیلویه به روستاها و مردم بود جایی که اتابک همواره از مردم می گفت و حقی که مردم دارند و تلاش های که باید برای حل مشکلات مردم باشد.عجیب بود که فرماندار کهگیلویه آنچنان با مردم راحت بود که انگاری خود جزیی از خانواده هآنهاست و سالهاست می شناسد و مردم نیز چنین حسی داشتند و وقت خداحافظی هم چشمشان برق امید داشت و در نگاهشان امید را می توان به روشنی یافت ،هر چند اتابک دقایق با سکوت خود به فکر مردم بود و نمی توانست سختی ها و شرایط دشوار آنها را فراموش کند و طعم سفر و ارزش بازدید ها همین دیدار چهره به چهره با مردمی است که حقا حق بزرگی بر گردن مسئولان و مدیران دارند.

در مسیر برگشت اما داستان نزدیکی و مهربانی ادامه داشت و هر جا به سبب مسدود بودن راه امکان حرکت نبود تا زمان بازگشایی فرماندار کهگیلویه با کارگران به گفتگو می نشست و می گفت ؛ باز باید و مداوم در کنار مردم بود که بیشترین مشکلات از قبل حضور مدیران در بطن کار حل می شود و حقا حق مردم ما بیشتر از اینهاست.

سفر فرماندار کهگیلویه به همراه برخی مدیران و بازدید از پروژه مهم جاده پاتاوه به دهدشت و سایر پروژه ها قطعا اثرگذار و اثر بخش خواهد بود.

از آبریز و مله سبز تا سوق و چنگلوا ،از دهدشت و بلاد شاپور تا غارون و دیشموک و لیراب ،  چاروسا  و تمامی جغرافیای کهگیلویه برای حضور مسئولان و مدیران مهیاست وباید پیگیری جدی مشکلات مردم رویه کاری مدیران باشد و تا فرصتی در اختیار دارید گرهی از مشکلات مردم باز کنید وبه قول شیخ اجل ؛

ای که دستت می‌رسد کاری بکن   پیش از آن کاز تو نیاید هیچ کار

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت