پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1398 ساعت 02:10:: شناسه خبر: 65162

 همایش هم اندیشی و همدلی اصلاح طلبان برگزارشد

همایش بزرگ هم اندیشی و هم دلی اصلاح طلبان با حضور جمع زیادی از هواداران دکتر علی کامرانی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

همایش بزرگ هم اندیشی و هم دلی اصلاح طلبان با حضور جمع زیادی از هواداران دکتر علی کامرانی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد.

علی کامرانی با اشاره به تفکر و مشی اصلاح‌طلبی، اظهار داشت: دیگران تنها پول دارند اما اصلاح‌طلبان اندیشه، تفکر، شرف، ایران‌دوستی و شیعه‌دوستی دارند و مأموریتی که اصلاح‌طلبان دارند همان مأموریت انبیاء و صالحان است.

وی گفت: در سال ۹۴ پس از شور و مشورت مجمع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ، بنده به عنوان گزینه نهایی آنها معرفی شدم، پس بدانید در سال ۹۴ برای آنکه گزینه نهایی و خروجی مجمع اصلاحات باشم به هیچ شخصی رو نزدم.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ با اشاره به ناشناخته‌بودن خود در دور گذشته، عنوان کرد: در سال ۹۴ با وجود آنکه برای مردم ناشناخته بودم و جریان حاکم و رقیب بر علیه ما بوده است اما آن دور شکست خوردم و از همان روز خود را “سرباز اصلاحات” نامیدم، امروز این سرباز اصلاحات با تمام توان صدای شما خواهد بود و به اتحاد و خرد‌جمعی احترام می‌گذارم.

وی تصریح کرد: باصداقت می‌گویم مهمترین عامل شکست در دور گذشته خودم بودم چون معتقدم باید زمینه حضور من بوجود می‌آمد اما با این‌همه از آن روز تاکنون ماندم تا بگویم صدای اصلاحات و صدای شما هستم.

کامرانی با اشاره به حضور متعدد خود در حوزه انتخابیه در طول چهارسال اخیر، گفت: از سال ۹۴ به بعد تصمیم گرفتم در سطح منطقه و حوزه انتخابیه حضور بیشتری داشته باشم و در طی این ۴ سال امروز برای یکصد و بیست و چهارمین باری است که در یک جلسه در کهگیلویه شرکت کردم، آمدم تا خودم و آرمان‌هایم را تقدیم شما کنم.

وی افزود: تا زمانی که به عنوان سرباز اصلاحات و نماد شما هستم از اصول اصلاح‌طلبی دفاع می‌کنم، گرچه تا امروز بی‌مهری‌های زیادی دیدم اما تصمیم گرفتم خودم را به مردم حوزه انتخابیه‌ام معرفی کنم.

کاندید ائتلاف مجمع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع خود، عنوان کرد: تلاش کردیم دوستانی که دور گذشته از ما جدا شدند را جذب کنیم اما چنانچه نخواستند و حمایت نکردند بدانند به عنوان سرباز اصلاحات در برابر شماها می‌ایستم.

وی با بیان اینکه تلاش کردم تا جایی که بتوانم مکنونات قلبی شما را در تریبون‌های مختلف بیان کنم، افزود: به فضل پروردگار اگر شماها حمایت کنید بدانید که مکنونات قلبی خود را از سرباز اصلاحات می‌شنوید.

کامرانی با اشاره به تبعیت از شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، گفت: شورای هماهنگی اصلاحات نماد تحزب است و باید از آن پیروی کنیم، بنده تابع شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان هستم و از اصول اصلاح‌طلبی تبعیت می‌کنم.

وی تصریح کرد: باوجود آنکه “کامرانی” در بین گزینه‌های اصلاحات کهگیلویه بزرگ از همه گزینه‌ها کارآمدتر است اما چنانچه گزینه نهایی مجمع اصلاح‌طلبان شخص دیگری بود، با تمام وجود از آن حمایت خواهم کرد و تجربه‌های خود را در میان آنها می‌گذارم.

نامزد اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به ” عـــــــزت کهگیلویه” بیان کرد: ای کسانی که حرف از عزت کهگیلویه می‌زنید کجا بودید آن زمان که نیروهای تحصیلکرده این شهرستان در عسلویه کارگری می‌کردند؟ پس چرا از عزت کهگیلویه می‌گویید؟ شما کجا بودید و عزت کهگیلویه آن روزها کجا بود؟

وی با اشاره تنها دارائی کاندیدای رقیب، گفت: کاندیدای رقیب مدام از پول حرف می‌زنند و غیر از پول چیز دیگری ندارند! شفافیت از اصول اصلاح‌طلبی است پس کاندیدای رقیب بگویند این همه پول و ثروت را از کجا آورده‌اند؟ باید همه بگویند این‌همه پول و ثروت از کجا آمده است تا این روند نهادینه شود، به امید خدا گلوی مفسدان را در مجلس می‌فشارم.

کامرانی با اشاره به حمایت شورای نگهبان از کسانی که با مفسدان مبارزه می‌کنند، عنوان کرد: شورای نگهبان وظیفه دارد از کاندیدای رقیب بپرسد اینهمه پول و ثروت را از کجا آورده‌اند و وظیفه دارد از کسانی که با مفسدان مبارزه می‌کنند، حمایت کند.

وی گفت: کسانی که تحصیلات آکادمیک ندارند نگاهشان به اقتصاد یک نگاه معامله‌گرایانه است و نتیجه چنین مواردی همین بوجود آمدن فساد است، هنر نماینده کهگیلویه در مجلس این بود که برجام را آتش زده است و گرنه هیچ حضور مؤثر دیگری در مجلس نداشته است.

کاندیدای اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ با اشاره رسالت رسانه‌ها، عنوان کرد: رسانه از ارکان توسعه و دموکراسی است، شما حقایق را بگویید و فریب رسانه‌های زرد را نخورید، بدانید که رقیب به غیر از پول چیز دیگری ندارد و همیشه شانتاژ می‌کنند.

وی با دعوت کاندیدای رقیب به انجام مناظره، گفت: به کاندیدای رقیب می‌گویم در همان حوزه‌ای که تخصص دارید بیایید باهم مناظره کنیم، بیایید برای مردم صحبت کنید و بگویید در طول دوران نمایندگی خود چه دستاوردی برای مردم داشتید.

کامرانی با اشاره به بهره‌برداری خدمات دولت به نام کاندیدا عنوان کرد: برخی از کاندیدا بصورت مستمر خدمات دولت را به نام خود تمام می‌کنند و متأسفانه مسئولان هم نمی‌توانند از خدمات دولت دفاع کنند، خدمات دولت در منطقه برای همه مشخص است و حالا که دولت خدماتی انجام داده چرا به نام خود می‌کنید؟

وی با بیان اینکه خداوند، قادر متعال است و اگر خدا بخواهد کامرانی به مجلس می‌رود، خاطرنشان کرد: هریک از شما می‌توانید یک ستاد باشید، پس برخیزید و جریان اصلاحات را یاری کنید چون پیروزی در دستان ماست.

 

نکته جالب این همایش حضور صدوقی کاندید انتخابات مجلس از طیف اصلاح طلبان بود که نشان می داد اصلاح طلبان حداقل دز این زمینه از اصولگرایان کهگیلویه یک گام جلوتر هستند.

اگر چه حضور برخی مدیران حامی این طیف در نشست شبانه هیچ منع قانونی نداشت ولی نیامدن به جلسه از ترس این مدیران به شرایط کاری بر میگردد.

عکس: مسعود آرام….

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت