پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 65342

پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب:

در پی شهدت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و قهرمان مبارزه با تروریسم بین المللی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ، این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.
متن پیام عباس نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به این شرح است:

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر استکبار جهانی و در راس آن ، آمریکای جنایتکار، چهره زشت و پلید خود را نشان داد و به همگان ثابت کرد که جانیان و سفاکان روزگار هرگز آزادی خواهی را برنمی تابند و شهادت مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام ، حاج قاسم سلیمانی ، بهترین نشانه این خوی وحشی گری و ستمگری است.
تروریسم بین المللی و در راس آنها سردمداران کاخ سفید که از پیروزی های جریان مقاومت و شکست های عناصر دست نشانده خود سرخورده شده بودند ، سرانجام در اقدامی بی شرمانه و ضدانسانی و بی اعتنا به قواعد و هنجارهای بین المللی، یکی از قهرمانان مبارزه با تروریسم و حافظان امنیت و آرامش ملت های منطقه را به شهادت رساندند ؛ غافل از آن که با این جنایت، روز زوال ونابودی خود را نزدیک تر کردند.
بدون شک نهال مقاومتی را که شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش کاشتند، با شهادت آن سردار دلاور تنومندتر از گذشته خواهد شد و سرانجام پیروزی آزادی خواهان را رقم خواهد زد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و بزدلانه ، شهادت آن مجاهد بزرگ ، یار وفادار ولایت و نماد بارز غیرت و وطن دوستی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، خانواده آن شهید و همه آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می گویم.
عباس نورمحمدی
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت