پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1395 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 6568

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از۶۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات رونق در سامانه بهین ‎یاب ثبت نام کردند

دیودیده:زمان ثبت ‏‌نام اولیه طرح ‌های صنعتی در سامانه بهین ‌یاب خاتمه یافته است ولی دیگر مراحل شامل کارگروه‌ های کارشناسی و استانی، معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات توسط بانک ‌ها ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی استان جهت دریافت تسهیلات رونق در سامانه بهین ‎یاب ثبت‌ نام و از این تعداد تاکنون ۴۳۶ واحد صنعتی و کشاورزی به بانک های استان معرفی شده اند.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با اشاره به دستاوردهای اجرای قانون رفع موانع تولید در راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و حل مشکلات آنها تصریح کرد: تخصیص سهمیه بهره مندی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از تسهیلات بانکی، یکی از اثرگذارترین راهکارها در حل مشکلات این واحد ها بوده است.
دیودیده با بیان اینکه از ۶۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی ثبت نامی استان در سامانه بهین یاب، تاکنون ۵۰ واحد صنعتی تسهیلات مورد نیاز خود را از بانک‎ های عامل دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: بانک ‎های استان موظف هستند تا پایان مهرماه به وضعیت همه واحد های صنعتی معرفی شده رسیدگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت ‏‌نام اولیه طرح ‌های صنعتی در سامانه بهین ‌یاب خاتمه یافته است ولی دیگر مراحل شامل کارگروه‌ های کارشناسی و استانی، معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات توسط بانک ‌ها ادامه خواهد داشت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: حدود ۷۵۰ واحد تولیدی صنعتی در این استان وجود دارد تعدادی از این واحدها راکد هستند که با تزریق نقدینگی به این واحدها امیدواریم بستر رفع مشکلات آنها فراهم شده و شاهد رونق در تولید استان باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت