پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1398 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 65931

تشکر و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از حضور حماسی مردم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از حضور مردم ولایت مدار و قدرشناس در مراسم تشییع نمادین ۱۷ دیماه گچساران تقدیر و تشکر کرد. محضر مبارک مردم انقلابی‌؛ ولایت مدار و موقع شناس شهرستان گچساران سلام علیکم بی تردید روز گذشته ۱۷ دی ماه یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ این شهر انقلابی خواهد بود؛ روزی که […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از حضور مردم ولایت مدار و قدرشناس در مراسم تشییع نمادین ۱۷ دیماه گچساران تقدیر و تشکر کرد.
محضر مبارک مردم انقلابی‌؛ ولایت مدار و موقع شناس شهرستان گچساران
سلام علیکم
بی تردید روز گذشته ۱۷ دی ماه یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ این شهر انقلابی خواهد بود؛ روزی که مردم گچساران به احترام شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) قیام کردند.
این روز بزرگ روزی بود که قشرهای مختلف مردم فهیم، قدرشناس و انقلابی شهرستان گچساران و روستاهای اطراف در تشییع نمادین اما باشکوه مالک اشتر زمان و سرداری پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ضمن خلق حماسه زرین دیگر در تاریخ این شهر انقلابی نشان دادند که این ملت همواره قدردان فرزندان خود و پاسدار خون حافظان امنیت و آرامش کشور هست.
آری تا دیروز سردار دلها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنها حماسه می‌آفرید و این روزها، این مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند که در غیاب او حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت می آفرینند؛ حماسه ای که به جرات باید گفت به گونه ای رقم خورد که دنیا حساب کار دستش آمد.
مقام معظم رهبری امروز در جمع مردم قم بیان داشتند: امروز من به آنچه او برای ملت ما و منطقه به‌وجود آورد من تعظیم می‌کنم. کار بزرگی انجام شد. قیامتی به‌پا کرد. معنویت او، شهادت او را برجسته کرد؛شهادت او زنده بودن انقلاب را به رخ کشید و شهید سلیمانی چشم‌های غبار گرفته را باز کرد.
دیروز مردم انقلابی گچساران یکصدا خواهان انتقام سخت بودند که مشاهده کردیم فرزندان شما قبل از خاکسپاری سردار دلها اولین سیلی را به دشمن زدند.
اینجانب به عنوان سربازی کوچک بر خود وظیفه می دانم از عموم مردم گچساران قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی شان از سالها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.
مطمن باشید این حضور پرشور و آگاهانه شما و سراسر ایران اسلامی زمینه تحقق انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می می آورد. ”
والعاقبه للمتقین
سید علی اصغر نورایی نسب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

 

خبرنگار _محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت