پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1398 ساعت 07:10:: شناسه خبر: 65983

یادداشت مهندس نجات نیا به بهانه همزمانی ایام فاطمیه و سالروز شروع عملیات کربلای ۵

همه ما اعتقاد داریم ولایت فقیه در امتداد ولایت حیدر است، و خامنه ای خمینی دیگر است. ایحال معظم له در نقشه راه بیانیه گام دوم، بیش از ۴۱ بار به جوان اشاره فرموده‌اند و تاکید دارند: «جوانان شانه زیر بار مسئولیت ها ببرند»

صدای جنوب:

مهندس سید فرزاد  نجات نیا به بهانه همزمانی فاطمیه و سالروز شروع عملیات کربلای ۵ خطاب به جاماندگان از قافله شهداء والامقام و فرماندهان دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: بیانیه گام دوم نه به عنوان یک سند بالادستی، بلکه به عنوان یک تکلیف می باشد.

در ادامه این  یادداشت آمده است:و کربلا همچنان جاریست..همانگونه که امام برای کارهای مهم جوانان را مورد خطاب قرار می‌داد و زمانی فرمود: جزایر مجنون باید حفظ شود و لذا جزایر مجنون عراق (پدخندق) تا بعد جنگ در اختیار رزمندگان اسلام و استان بود و اکنون فرزندان معزز شاهد و ایثارگر، یادگاران و میراث داران فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت، جامعه پیشرو در ولایت مداری محسوب می شوند و همه ما اعتقاد داریم ولایت فقیه در امتداد ولایت حیدر است، و خامنه ای خمینی دیگر است. ایحال معظم له در نقشه راه بیانیه گام دوم، بیش از ۴۱ بار به جوان اشاره فرموده‌اند و تاکید دارند: «جوانان شانه زیر بار مسئولیت ها ببرند»و اگر قرار باشد هوا عوض شود و در بر همان پاشنه سابق نچرخد جوانان دغدغه مند، پاکدست و با انگیزه در پرتو تعهد وتخصص برای خدمت حداکثری به مردم مثل آن روزها تلاش حداکثری نمایند. و امروز خطاب بنده بعنوان یک بسیجی، به جاماندگان از قافله شهداء والامقام و فرماندهان دیروز این است که بیانیه گام دوم نه به عنوان یک سند بالادستی، بلکه به عنوان یک تکلیف می باشد، ولذا برای برون رفت از عقب ماندگی های تاریخی و برای نیل بسوی پیشرفت و آبادانی منطقه، به کمک نیرو های جوان، انقلابی و جهادی بیائید و طرحی نو در اندازیم./

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت