پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1398 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 66375

پیام تبریک کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده به سید نصیر حسینی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در پیامی انتصاب حجت الاسلام حسینی را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شهر یاسوج، تبریک گفت

صدای جنوب

در پی انتصاب سید نصیر حسینی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج، کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با صدور پیامی این انتصاب را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن‌الرّحیم
 

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی
نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج
 
با سلام تحیّات؛
انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم، تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور حضرتعالی، گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام ومردم غیور وحماسه آفرین استان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای پیشبرد و تمشیت امور دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
باتشکر واحترام
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت