پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1398 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 67079

۱۰ کمیته تخصصی در ایام نوروز ۹۹ به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند/ورودی و خروجی شهرهای استان برای ایام نوروز پاکسازی شود

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی برای ارائه خدمات به گردشگران در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

صدای جنوب:

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی برای ارائه خدمات به گردشگران در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

 مجید صفائی در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۱۰ کمیته خدمات سفر شامل کمیته‌‌های «حمل و نقل»، «امداد و نجات»، «انتظامی و امنیتی و ترافیک شهری»، «هماهنگی  امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها»، «برنامه‌ریزی»، «تنظیم بازار و خدمات رفاهی»، «بهداشت، سلامت و محیط زیست»، «اطلاع رسانی و تبلیغات و امور مجازی»، «اسکان و نظارت» و «ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات» در استان تشکیل شده که می‌طلبد سایر دستگاه‌ها و نهادها هم با این کمیته‌ها همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه از همه مسئولان استان انتظار می‌رود که دستگاه‌های خدمات‌رسان را بسیج کنند و جهت رفاه حال گردشگران همکاری لازم را داشته باشند، افزود: گردشگری مربوط به همه دستگاه‌های اجرایی و متعلق به آحاد ملت است که انتظار می‌رود با همکاری هم لحظات شادی را برای گردشگران رقم بزنیم.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶۰ هزار اقلام تبلیغاتی بین گردشگران و مسافران در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

صفائی با اشاره به وضعیت پیست اسکی کاکان و اهمیت برگزاری جشنواره برفی دنا، عنوان کرد: در صورت واگذاری پیست اسکی کاکان به اداره‌کل میراث فرهنگی، می‌توانیم اعتبارات مورد نیاز را از وزارتخانه برای ساخت اردوگاهی با همه امکانات در این مکان بگیریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه این سازمان مسئول کمیته تنظیم بازار و نظارت بر اقلام اساسی است، گفت: هم‌اکنون در بهترین شرایط ذخیره‌سازی اقلام اساسی و کالای مورد نیاز بازار هستیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سالار حسین‌پور با بیان اینکه سیب و پرتقال دو میوه شب عید است که برای تنظیم بازار در شبکه توزیع خواهیم داشت، افزود: طرح ویژه نظارتی بازار شب عید نیز در دستورکار قرار گرفته است.

شهردار یاسوج نیز در این نشست با انتقاد از نحوه توزیع میوه شب عید در سال‌های گذشته، گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که میوه‌ شب عید که از انبارها خارج و در جایگاه‌ها توزیع می‌شد در کوتاه‌ترین زمان از آن جایگاه‌ها خارج و در اختیار دلالان قرار می‌گرفت که امیدواریم امسال شاهد این مشکل نباشیم.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از تشکیل کارگروه توسعه گردشگری عشایر برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: توسعه کمپ‌های عشایری، تهیه تقویم کوچ عشایر، توانمندسازی جامعه عشایری و برگزاری آموزش‌های مرتبط با صنایع دستی و گردشگری به عشایر استان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه است.

بهمن آزادی عنوان کرد: زندگی عشایری از جاذبه‌های مهم گردشگری در دنیا بوده و فرصت و ظرفیت خوبی است که باید در استان از این ظرفیت استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست در رابطه با آخرین وضعیت پیست اسکی کاکان برای برگزاری جشنواره برفی دنا، گفت: مهم‌ترین مشکل ما دستگاه برف‌کوب بود که این دستگاه تعمیر شد و آماده انجام کار است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست خواستار پاکسازی ورودی و خروجی شهرهای استان برای ایام نوروز شد و گفت: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر جلسات داخلی خود را برگزار کرده و آماده ارائه گزارش به استاندار در نشست بعدی ستاد خدمات سفر باشند.

عزیز فیلی از برگزاری جشنواره برفی دنا در ۱۷ بهمن‌ماه خبر داد و افزود: همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای برگزاری مطلوب این جشنواره داشته باشند.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت