پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 69217

لنده شهرستان اولی و آخری ها/در امور مربوط به اصلاح طلبان دخالت نکردم/باید مدیر پروری کنیم/پرونده کنتور رایگان گاز در سال ۹۹ بسته می شود

سردار عدل هاشمی‌پور امروز در پنجمین نطق انتخاباتی خود در لنده از مردم این شهرستان به مردمی بافرهنگ و غیرتمند و اولین ها در همه عرصه ها نام برد و گفت:  اما از نطر توسعه لنده جزء آخرین هاست و رنگ وبوی توسعه رابه خود ندیده اما به امیدخدا بزودی توسعه پیدامی کند.

صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی‌پور امروز در پنجمین نطق انتخاباتی خود در لنده از مردم این شهرستان به مردمی بافرهنگ و غیرتمند و اولین ها در همه عرصه ها نام برد و گفت:  اما از نطر توسعه لنده جزء آخرین هاست و رنگ و بوی توسعه رابه خود ندیده اما به امیدخدا بزودی توسعه پیدامی کند.

هاشمی پور افزود: از حجت الاسلام نظری و جناب آقای ضرغامی که همواره خانواده آنها در بین مردم ماندند و لنده رارها نکردند قدردانی مینمایم. ازشورای اداری شهرستان لنده که در این مدت زحمات زیادی متحمل شدند و امیدوارم تا پایان این انتخابات هم همچنان در راستای احقاق حق مردم تاپایان انتخابات هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال و بروز و ظهور را فراهم نکردیم و با اصولگرایی و اصلاح طلبی مانع رشد جوانان شدیم ادامه داد: ما باید مدیرپروری کنیم و زمینه را برای لنده ای ها فراهم نکردیم لذا باید میدان را به جوانان بدهیم و دست انهارا بگیریم. به لنده علاقمندم به برکت نظام کارهای بزرگی انجام گرفته است.

هاشمی پور تصریح کرد: ۱۸سال کار عمرانی صنعتی انجام دادم و استان های محروم رفتم اما آنها با وحدت و همدلی علی رغم نداشتن هیچ امکاناتی حتی آب خوردن الان توسعه پیداکرده اند و این با توسعه زیرساخت ها ممکن است اگر اینطور نبود در۳۷سال گذشته انجام میشد .

وی اضافه کرد: لنده باخرد جمعی قابلیت بالایی دارد و به من گفتند لنده وضعیت خوبی نداری و رأیی نداری اما گفتم لنده رادوست دارم و به آنها علاقمندم.سرباز رهبری هستم و تجربه توسعه یافتگی دارم اصلاح طلبان میدانند در امور آنها دخالت نکردم و در کمیسیون انرژی راهگشای دولتمردان بودم و با دولت تعامل زیادی داشته ودارم.
باید بپذیریم ازفرصت ها استفاده نکردیم ۴۱سال ازانقلاب می‌گذرد واگرسالی دوپروژه داشتیم الان وضعیت مااین نبود.

هاشمی پور افزود: به دوستانم گفتم ۱۶سال نماینده بودید و باتوجه به نعمت جهادسازندگی کارهای جزیی انجام شد اما از پروژه های بزرگ غافل شدیم.کدام مدیر و کدام وزیر را تربیت کردیم.چه مدیری پرورش دادید همه استانهای کشور مدبردارند.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: اعتقاد به نیروی استانی دارم زیرا لازمه توسعه هست .نباید فقط موقع انتخابات مردم را بخواهیم در دوره بعدی لنده از بین بست خارج میشود. ازجاده تراب و پل مارون نزدیک به تمام است وگلوکاه پل مارون به مرحله خوبی رسیده و در یک ماه آینده پل وصل میشود ومردم ازاین پیچ وخم ها نحات پبدامی کنید.

وی ادامه داد: از رقیب انتخاباتی خودم تشکر میکنم نباید برسرمردم منت بگذاریم.جاده لنده به نشان در زمان استانداری خادمی بوده است و نباید بگویی در زمان من انجام شده است.جاده پاتاوه دهدشت زیربارترافیک می‌رود و لنده ازاین نعمت بهره مندمیشود.عوامفریبی جایگاهی ندارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید از همه کسانی کمک داده اند که امروز تعداد چمن های شهرستان به بیش از ۲۷چمن رسیده است تشکر کرد،  همه اینها خدمات ارزشمند نظام هستند، فرماندار وقت لنده اجازه ندادند برای کلنگ زنی چمن مصنوعی ایدنک که  خودم پیگیری کرده بودم بروم،شنیدن درد مردم و جوانان برای من لازم بود که در روستاهای بزرگه،ایدنک،قیام از برکات این سفر یوده است.
سردارهاشمی پور گفت: پنجاه میلیون برای دانشگاه پیام نور گرفتیم و ابرسانی از سد کوثر در حال اجرا است که این آب برای بیش از پنجاه سال تامین است.
هاشمی پور  گفت:امبولانس هایی به ارزش یک میلیارد تومان بود که امروز دوتا برای لنده آمده است، که از همکاری دکتر قاضی زاده هاشمی تشکر می کنیم، اخذ مجوز بیمارستان ۳۲تختوابی لنده و راه اندازی درمانگاه تخصصی و راه اندازی فاضلاب شهری لنده و خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان مایه خیر و برکت است.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر سعیدی کیا از وی گلایه های داشتیم و  کارهای عام المنفعه خواستم که امروز اقای مهندس فتاح رئیس بنیاد شد که در سفر وی به  لنده گازرسانی به موگرمون تصویب شد و تاپایان سال کلنگ ان زده شده و در پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.
وی تاکید کرد:علی رغم میل خناثان تا زنده هستم کسی پول کنتور از مردم نمی گیرد و اعتبار ان در بودجه سال ۹۹ اورده می شود تاپرونده ان برای همیشه بسته شود.
وی گفت:بنیاد مستضعفان یکی از ظرفیت های مهم برای این شهرستان است و برای منظقه گردشگری موگرمون نیز صحبت هایی شده است، با آمدن  فتاح کارهای بزرگی باید انجام داد تا لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.
وی خطاب به موحد گفت: امنیت مردم برای بنده مهم است و همواره مردم را به رعایت امنیت و همکاری با نیروهای امنتی دعوت کرده ام، و نمی خواهم جوانان کشته شوند و فرمانداری به اتش کشیده شوند و باید اعتقاد به رعایت امنیت داشته باشیم و نباید امنیت مردم را به مخاطره بیاندازیم.
هاشمی پور افزود: پنج دوری که  بودید جرا متوجه نشدید،  من برای شخصیتت و لباست احترام قائل هستم و چرا مسائلی را مطرح نکنم و تو خودت می دانی ویکبار با من کشتی گرفتی و میدانی صدها مسئولیت داشتم و شش سال شهردار و مترو ساز و پتروشیمی و شبکه ابیاری و غیره را ساخته ام ولی شما! با این همه سوابقی که داشتم می توانستم بروم زندگی ام را کنم و جوانی ام را برای امینت این کشور دادم تا امنیت بماند و تمام  عمرم را برای خدمت به مردم با تجارب ارزشمند خویش گذاشتم تا دود  جاده لنده به تشان در چشمم برود.
سردارهاشمی پور گفت:ماها هزاران عیب داریم و خدا می بیند پس باید به خودمان بپردازیم.
وی گفت: اینجا شهرستان تو بود قلعه رئیسی و دیشموک هم بود چرا کاری نکردید، حاج اقا دیروز در شهرستان بهمئی انتخابات تمام شد و اگر یک درصد شک داشتم امروز آن یک درصد هم بر طرف شد و برنامه ریزی‌هایم را کردم و می گویم به دو دور قانع نیستم و مثل  تو می خواهیم پنج دور باشیم.
وی گفت:خدایا با نیت خالص و ذات پاک آمدم تا بتوانیم طرح های بزرگی را به پایان برسانیم تا این مردم طعم شیرین خدمت را به دور از مسائل سیاسی بچشند و به این خدمت افتخار می کنیم، من به برادرم گفتم یک برنامه بیاور،اما انشاالله در سال اینده دو برنامه من تکمیل طرح ها و ایجاد اشتغال است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت