پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 69229

منتظریان:مطالبات مردم به ویژه جوانان را مورد حمایت قرار دهیم/سی سخت، شمالی در جنوب ایران

نادر منتظریان گفت:سی سخت شمالی در جنوب ایران است.

صدای جنوب:

نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر سی‌سخت اظهار کرد: امروز در جمع مردم پیشانی‌دار فرهنگ و ادب و علم استان و در  شهر سی‌سخت قرار گرفتیم، مردمی که اولین مکتب خانه، اولین مدرسه و معلم از آن خودشان است مردمی که در میادین بین المللی درخشیدند، مردم سی سخت مردمی سخت کوش بوده که با اراده فولادی خود هر کاری را به پایان می رسانند.

وی گفت: فردا سالروز سانحه هواپیمایی تهران به یاسوج است که جا دارد از همین جا از مردم شهر سی سخت که در آن ایام سنگ تمام گذاشتند و درب خانه‌هایشان را به روی میهمانان باز کردند و خودشان را با بازماندگان سانحه هوایی شریک دانستند قدردانی کنیم.

منتظریان در ادامه عنوان کرد: شهر سی سخت شمالی است در جنوب ایران با ظرفیت گردشگری بالا که استعداد بالایی در حد گردشگری بین المللی دارد و ما معتقدیم گردشگری که وارد این شهر می‌شود اقامت گردشگر از دو ساعت به دو الی سه روز افزایش یابد.

وی گفت: باید تمام کسانی که در شهر سی سخت هستند از ظرفیت گردشگری بهره لازم را ببرند و مهمترین برنامه موضوع تله کابین است که می تواند ظرفیت گردشگری سی سخت را دو چندان کند.

وی در  ادامه گفت: نکته دیگری که ما باید برای آن برنامه داشته باشیم و زمینه مناسبی در شهر سی‌سخت دارد بحث کشاورزی است که به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب موجود در شهر سی‌سخت باید حوزه باغداری را مکانیزه کرد تا با وجود کشاورزان توانمند در تولید کشوری نقش موثری داشته باشیم.

منتظریان افزود: مهمترین رکن اصلی در مورد کشاورزان ایجاد صنایع تبدیلی است چرا که کشاورز در فصل برداشت محصول دچار سردگمی نشود.

منتظریان گفت: بحث بیمارستان سی سخت باید به جد پیگیری شود چرا که هر کسی می‌‌آید و کلنگ زنی می‌کند و می‌رود، بحث کوهنوردی و جذب گردشگری در زمستان هم یکی دیگر از برنامه های مورد نظر است.

وی گفت: نباید در سی سخت با این مهد علم و ادب، فرهنگ، شاهد آسیب های اجتماعی باشیم باید مطالبات جوانان را مورد بررسی قرار دهیم و به آن اهمیت دهیم شاهد یک سری ناکارآمدی‌ها و بی‌عدالتی‌ها در استان هستیم آن هم در زمانی که کشور در شرایط بد اقتصادی قرار دارد پس باید به آن‌ها خاتمه داد.

این کاندیدای انتخابات افزود: مطالبات مردم به خصوص جوانان را مورد حمایت قرار دهیم تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و باخشکاندن ریشه ظلم و فساد در کشور و انتخاب مدیران انقلابی و پای کار به این ناکارآمدی‌ها پایان دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت