پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 69233

اگر در روز انتخابات  تخلفی از فرماندار یا بخشداری سر بزند با وی برخورد می شد

نماینده عالی دولت در استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی با تمام توان همه تخلفات و فضادرذ رصد می کنند و با هرگونه تخلف برخورد جدی  می شود.

صدای جنوب:

 حسین کلانتری در نشست مشترک هیات‌های نظارت و اجرایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در فرمانداری بویراحمد برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و با تشکر از اعضای هیات های نظارت و اجرایی، اظهار داشت: همه تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور،سالم و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی با تمام توان همه تخلفات را رصد می کنند و با هرگونه تخلف برخورد جدی  می شود.

وی با تاکید بر اینکه مطلقا دنبال امنیتی کردن فضا نیستیم، عنوان کرد: دنبال تامین امنیت هستیم  و اینکه بستر برای تبلیغات در کمال آرامش و امنیت و آسایش مردم انجام شود و هیچ شهروندی نباید احساس نا امنی کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی با جدیت فضای انتخاباتی را رصد می کنند و به طور قطع با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی به کاندیداها توصیه کرد علاوه بر کنترل،لیدرها، هواداران و نزدیکان خود، از ورود افراد مشکل دار به ستادها جلوگیری کنند ،زیرا همه تخلفات آنان به پای نامزدهای انتخاباتی نوشته خواهد شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه براساس قانون مدیران حق ندارند از امکانات و خدمات دولتی استفاده کنند، ابراز کرد: هر کارمندی که از بیت المال له یا علیه نامزدی استفاده کند خلاف است و به شدت با وی برخورد می شود.

استاندار با اشاره به فراهم بودن بستر مناسب برای تبلیغات کاندیدا، گفت: از تلاش همه دستگاه های نظامی، امنیتی، اجرایی، قضایی و نظارت برای ایجاد این فضای آرام تقدیر می کنم.

کلانتری افزود: مراقب برخی سخنان تحریک آمیز  و شایعات باشید و اطمینان داشته باشید حتی اگر در روز انتخابات  تخلفی از فرماندار یا بخشداری سر بزند با وی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملاک برخورد ما با هیاهوی یک سایت، لیدر یا هرکسی که به دنبال جوسازی است، نیست، تاکید کرد: ملاک برخورد، مراجع قانونی و گزارشات موثق است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  با کسی که با هر هدفی دنبال تشویش اذهان عمومی است برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از سلاح ممنوع است، اظهار داشت: کارناوال تبلیغاتی با ایجاد گره های ترافیکی آرامش مردم را به هم نزنند.

کلانتری با تاکید بر ضرورت شور و اشتیاق انتخاباتی، بیان کرد: این موضوع نباید به قیمت برهم زدن نظم و امنیت مردم تمام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیستم احراز هویت پیشرفته است، گفت: هیچگونه مشکلی در زمینه تعداد تعرفه، امکانات و تجهیزات نداریم و استان با تمام توان آماده برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم است.

وی تصریح کرد: امنیت استان، مردم و انتخابات خط قرمز ما است و هیچ تعارفی با فردی نداریم و هرکسی کوچک ترین آسیبی به این امنیت وارد کند با وی برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، اظهار داشت: انتخابات یعنی مشارکت مردم در مدیریت کشور و حضور مردم در انتخابات مشروعیت بخشیدن به نظام است.

وی با بیان اینکه شور و نشاط و شادابی مردم امری مبارک است، عنوان کرد: دشمن دنبال مایوس کردن مردم و زیر سوال بردن اقتدار و مشروعیت نظام است.

حجت الاسلام حسینی گفت: حفاظت و حراست از آرای مردم وظیفه همگانی است و باید مراقب موج سواری دشمنان نظام باشیم.

وی با بیان اینکه این حماسه ها نباید تلخ شوند، عنوان کرد: برخی از نامزدها با وعده وعیدهای عجیب و غریب مشکل ایجاد می کنند در حالی که وظیفه یک نماینده قانون گذاری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت