پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1395 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 6930

فرماندارکهگیلویه:

عقب ماندگی کهگیلویه تاریخی است/نبود زیرساخت عامل اصلی توسعه نیافتگی

پوزش گفت: با وجود تلاش های مسئولان شهرستانی واستانی وهمچنین نماینده کهگیلویه در مجلس اما به دلیل فاصله این استان با استان های توسعه یافته محرومیت همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مهم ترین مشکل این شهرستان از لحاظ توسعه نیافتگی نبود زیرساخت های لازم است.

به گزارش صدای جنوب، علی پوزش به نمایندگی از سایر فرمانداران شهرستان کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری در دهدشت که با حضور رییس مجلس و نمایندگان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزارشده بود افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم و به تبع آن شهرستان کهگیلویه از نظر تاریخی از عقب ماندگی بیشتری برخوردار است.
وی بیان کرد: در طول ۳۶ سال از گذشت انقلاب کارهای خوبی برای رفع محرومیت این منطقه صورت گرفته اما چهره توسعه نیافتگی همچنان اشکارست.
فرماندار کهگیلویه گفت:دومین شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ جمعیت کهگیلویه است و مهم ترین مشکلات کهگیلویه نبود زیرساخت های لازم  ازجمله در حوزه راههای ارتباطی ونبودطرح های بزرگ اقتصادیست.
پوزش اضافه کرد: با وجود تلاش های مسئولان شهرستانی واستانی وهمچنین نماینده کهگیلویه در مجلس اما به دلیل فاصله این استان با استان های توسعه یافته محرومیت همچنان ادامه دارد.
وی خواستار همدلی نمایندگان استان با رییس مجلس شورای اسلامی شد و خطاب به دکترلاریجانی گفت:امیدوارم سفرتان به شهرستان با خیر و برکت همراه باشد و در تخصیص اعتبارات محرومیت کهگیلویه را دراولویت قراردهید و نظر خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه این شهرستان داشته باشید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت