پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1395 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 6990

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دریافت مجوز استخدام ۲۲۵نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان

مجوز استخدام ۲۲۵نیروی جدید دردانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدصادر شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای استخدام ۲۲۵ نیروی جدید در بیمارستان‌های تازه تأسیس استان مجوز گرفتیم که قرار است این تعداد نیرو از طریق آزمون استخدامی سازمان سنجش که در آبان ماه امسال برگزار می شود، جذب شوند.

به گزارش صدای جنوب ،دکتر امام‌بخش قائدی رشته‌های موردنیاز در این آزمون را پزشکی، مامایی،پرستاری،کارگزینی،اتاق عمل، پرتوشناسی (رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی،فوریت‌های پزشکی،هوشبری،مدارک پزشکی، ارتباطات و فناوری،مبارزه با بیماری‌ها،بهداشت محیط،بهداشت خانواده و آزمایشگاه عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:از زمان شروع به کار هیئت رئیسه جدید این دانشگاه تاکنون، ۴۴۵ نیرو در این دانشگاه جذب شده اند.

دکتر امام‌بخش قائدی افزود:این تعداد در قالب نیروهای قراردادی،شرکتی و پیمانی در رشته های شغلی پرستار و بهورز جذب شده‌اند.

وی در خصوص جذب نیروی بهورزی در استان، ادامه داد: جذب این نیروها از محل طرح تحول نظام سلامت نبوده و با توجه به نیاز بهورزی در مناطق مختلف و تعداد خانه‌های بهداشت جذب انجام می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش تعداد خانه‌های بهداشت استان از ۳۲۰ به ۳۶۵ واحد، تعدادی از بهورزها بازنشسته شده و تعدادی نیز در خانه‌های بهداشت جدید موردنیاز بود که بر این اساس، مجبور به استخدام ۱۴۴ بهورز شدیم.

دکتر قائدی با اشاره به اینکه این تعداد بهورز در دو مرحله از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری جذب شدند، افزود: ۲۷ بهورز سال ۹۳ جذب شده بودند که برای شرکت در دوره آموزش بهورزی معرفی شدند، گروه دوم نیز شامل ۱۱۷ بهورز در سال ۹۴جذب شدند که قرار است جایگزین بهورزهایی شوند که تا دو سال آینده یعنی تا سال ۹۶ بازنشسته شوند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و نیاز به استخدام نیروی جدید گفت: در این طرح ۱۲۸ نیروی پرستار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران نیاز بود که این تعداد پرستار در سال ۹۵ از طریق برگزاری آزمون جذب شدند و با افتتاح این بیمارستان شروع به کار خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر این، سال ۹۳ مجوز استخدام ۹۵ پرستار را در قالب نیروی شرکتی برای بیمارستان‌های استان از وزارت بهداشت دریافت کردیم که این تعداد پرستار در حال حاضر در حال ارائه خدمت در بیمارستان‌ها هستند.

قائدی  افزود: علاوه بر این، دو گروه نیروی شرکتی کارگری بر اساس قرارداد حجمی برای بخش‌های تازه تأسیس مانند بخش جراحی مغز و اعصاب، NICU، ICU و زایشگاه‌ها به کار گرفته شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به جذب۳۰ پزشک متخصص و عمومی در قالب طرح، ضریب K، قرارداد ساعتی و پیام آور در دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در استان به ارائه خدمت مشغول هستند.

قائدی در خصوص به کارگیری پزشک متخصص و فوق تخصص نیز گفت: از سال ۹۳، ۶۰ نفر نیروی ضریب K به مجموعه اضافه شدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۴۵ نیرو از زمان شروع به کار هیئت رئیسه جدید دانشگاه علوم پزشکی استان جذب شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر این، با توجه به اضافه شدن بخش‌های جدید به بیمارستان‌های دانشگاه، تعداد نیروی کارگری بیشتری نیاز است که در حال پیگیری دریافت مجوز برای استخدام این نیروها هستیم.

قائدی با اشاره به اینکه قبل از شروع به کار هیئت رئیسه جدید  هزار و ۶۲۰ نیرو جذب شده بود که حقوق آنها از درآمد دانشگاه پرداخت می‌شد، افزود: از این تعداد بیش از هزار و ۴۰۰ نفر را وارد بند واو حقوقی کردیم که از دو سال پیش تاکنون حقوق آنها مانند پرسنل رسمی دانشگاه از طریق خزانه پرداخت می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت