پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 70119

بازدید میدانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از ایستگاه های بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا ویروس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از ایستگاه های سیار و ثابت بهداشتی و بیمارستان امام خمینی(ره) در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بازدید کردند.

صدای جنوب :

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از ایستگاه های سیار و ثابت بهداشتی و بیمارستان امام خمینی(ره) در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب ؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با حضور میدانی در سطح شهر دهدشت، ایستگاه ورودی از طرف بهبهان و بیمارستان امام خمینی(ره) در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی در مقابله با کرونا ویروس قرار گرفت.

وی در خصوص این بازدیدها گفت: خوشبختانه با استقرار پایگاه سیار که در دو شیفت صبح و عصر در ورودی شهر از طرف بهبهان قرار دارد از تمام مسافران ناوگان عمومی و شخصی ویزیت و معاینه و ارزیابی اولیه در خصوص علائم بیماری کرونا بعمل می آید که روزانه حدود ۴۴۰ نفر می باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور در کنار کارشناسان بهداشت و محیط از خبازی ها، مراکز طباخی و توزیع حلیم و آش و اماکن غذایی بازدید و پیگیر کارهای صورت گرفته در خصوص بهداشت فردی و نحوه ارائه خدمات این واحدها به مردم شد.

دکتر طیب زادگان در ادامه با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) از بخش های اتفاقات و داخلی بازدید نمود و کارهای صورت گرفته در اورژانس قدیم در جهت راه اندازی بخش عفونی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و نیروهای پشتیبانی در این ایام نهایت تلاش و فداکاری خود را در جهت بهبود و مراقبت از بیماران به نمایش گذاشتند که مورد تقدیر و تشکر می باشد و انشاالله با تلاش همگانی کرونا را شکست خواهیم داد.

در این بازدید مهندس لطف اله افروشته سرپرست مرکز بهداشت شهرستان،مهندس قدرت اله انصاری مسئول حراست،کارشناسان بهداشت محیط و دکتر محمد طاها خادمی سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت