پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مهر 1395 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 7012

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل مجموعه های فرهنگی و ورزشی در سطح استان دغدغه دولت تدبیر وامید/سلامت‌جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران است

مهرجو با بیان اینکه توسعه سلامت عمومی و نشاط اجتماعی از اولویت های دولت تدبیر و امید است اظهار داشت: راه اندازی مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران در ایجاد محیطی آرام و مفرح برای بالا بردن شور و نشاط کار و زدودن خستگی جسمی و روانی کارگران نقش مهم وتاثیر گذاری دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ماه محرم، ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان و فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی به همه محبین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گزارشی از پروژه های در حال احداث مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران استان کهگیلویه وبویراحمد ارائه کرد.

توجه به سلامت و ایجاد روحیه با نشاط در کارگران از اهدف توسعه مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران است

دکتر ابراهیم مهرجو با بیان اینکه توسعه و تکمیل اماکن ورزشی از اهداف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد است گفت: با توجه به تهدید سلامت کارگران در بخش های مختلف بدلیل آسیب های ناشی از مشاغل سخت و زیان آور و یا امراض ناشی از این قبیل کارها، توجه به امر ورزش می تواند به سالم سازی محیط و جلوگیری از بروز برخی مشکلات و آسیب های جسمی، روحی و روانی کارگران کمک کند.

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان توجه به سلامت کارگران و ایجاد روحیه شادی و نشاط در کارگران را از دیگر اهدف توسعه مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران دانست وخاطرنشان کرد:ورزش عامل اصلی برای ایجاد محیطی سالم، شاداب وبا نشاط و سلامتی نیروی ارزشمند کاررا تضمین می کند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهد گفت: سلامت‌جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران است و باید دولت بیش از هر زمان دیگری به ورزش‌ جامعه کارگری توجه داشته باشد.

در دست احداث بودن ۱۰ پروژه عمرانی در سطح استان

 ابراهیم مهرجو در ادامه با بیان اینکه اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ۱۰پروژه عمرانی دردست احداث دارد که این پروژه ها شامل ، سالن ورزشی چند منظوره ، زمین چمن ، خوابگاه ، استخر و ساختمانهای اداری می باشد گفت: همه این پروژه ها در سطح شهرستانهای استان فعال و برخی از آنها نیز در مرحله بهره برداری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه ها از محل اعتبارات منابع ملی در حال انجام است اظهار داشت: با پیشرفت فیزیکی مناسبی که برخی از این پروژه ها دارند بزودی مورد بهره برداری و جهت استفاده مجموعه های کارگری قرار خواهند گرفت.

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان در تشریح این پروژه ها گفت: خوابگاه مجموعه ورزشی کارگران دنا شده در ۴ واحد با زیربنای ۳۱۰ متر مربع و اعتبارهزینه شده ۴میلیارد ریال آماده بهره برداری است .

این مسئول، سالن ورزشی چند منظوره دنا را از دیگر پروژه ها ی فعال ذکر کرد وگفت: این پروژه با زیربنای ۱۸۵۰ متر مربع از سال ۱۳۹۲ شروع شده که تا کنون ۶میلیارد ۵۷۰ میلیون ریال از محل منابع ملی برای آن هزینه شده و ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه را یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال اعلام کرد.

دکتر مهرجو با بیان اینکه زمین چمن مجموعه ورزشی کارگران یاسوج نیز در زمینی به مساحت ۹هزار متر مربع ،۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردگفت: برای این پروژه تا کنون یک میلیارد ۸۵۰میلیون ریال از محل اعتبارات منابع ملی هزینه شده که برای تکمیل آن وسکوی تماشاگران ۲ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود : خوابگاه مجموعه ورزشی کارگران یاسوج نیز با زیربنای ۱۰۰۰متر مربع از سال ۸۹ شروع شده و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مهرجو اعتباز هزینه شده برای این پروژه را تاکنون ۳میلیارد و۵۰۰میلیون ریال ذکر کرد وگفت: برای تکمیل آن به ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز هست.

سالن ورزشی چند منظوره گچساران آماده بهره برداری است

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان، محوطه سازی مجموعه ورزشی کارگران یاسوج را از دیگر پروژه های فعال به مساحت ۱۵هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد بیان کرد وگفت: برای این پروژه تا کنون ۴ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال از محل منابع ملی هزینه شده که برای تکمیل آن به ۲ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سالن ورزشی چند منظوره گچساران با ۱۸۵۰ متر مربع زیربنا  آماده بهره برداری است که برای این پروژه ۲میلیارد ۵۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دکتر مهرجو استخر مجموعه ورزشی کارگران گچساران را با زیربنای ۲هزار متر مربع ،سالن ورزشی چند منظوره کارگران دهدشت و سالن ورزشی چند منظوره بهمئی هر کدام با ۱۸۵۰ متر مربع زیربنا را از دیگر پروژه های در دست اقدام اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان ذکر کرد وگفت: صورتجلسه واگذاری زمین این پروژه ها انجام شده که زمین مجموعه ورزشی کهگیلویه ۳هکتار ومجموعه ورزشی بهمئی ۲ هکتارمی باشد و با تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه برق مجموعه ورزشی گچساران با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال در سال ۹۴ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت گفت:برای تکمیل محوطه مجموعه ورزشی کارگران گچساران به یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز هست.

پیشرفت ۴۵درصدی ساختمان اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه

دکتر مهرجو  از در دست احداث بودن ساختمان اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع در ۴ طبقه و زیربنای ۱۰۰۰متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد خبر دادوگفت: تا کنون برای این پروژه ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده است که برای تکمیل آن نیز به ۴۰۰میلیون تومان دیگر اعتبار مورد نیاز هست.

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ساختمان نمایندگی اداره شهرستانهای دنا وبهمئی در سال ۹۴ افتتاح ومورد بهره بهرداری قرار گرفته است گفت: سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران یاسوج نیز با زیربنای ۱۸۵۰متر مربع واستخر مجموعه ورزشی یاسوج نیز در حال ارائه خدمت به کارگران شریف این دیار است.

دغدغه دولت تدبیر وامید اتمام مجموعه های فرهنگی و ورزشی در سطح استان

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه توسعه و رونق ورزش کارگری استان با افتتاح مجموعه‌های ورزشی کارگران در شهرستان‌های استان محقق می‌شود اظهار امیدواری کرد با مساعدت وحمایت مسئولان کشوری واستانی بویژه استاندار محترم  جناب آقای دکتر خادمی و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان جناب آقای دکتر نوروزی شاهد تخصیص نهایی اعتبار این پروژه ها برای توسعه ورونق ورزش کارگری درسطح استان باشیم .

دکتر ابراهیم مهرجو دغدغه دولت تدبیر وامید برای اتمام مجموعه های فرهنگی و ورزشی در سطح استان را یادآور شد وگفت:دولت یازدهم توجه خود را به پروژه های نیمه تمام معطوف کرده که انشالله با تلاش و پیگیری مدیرکل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جناب آقای مهندس مظاهری این پروژه ها در آینده نزدیک افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

گسترش امکانات ورزشی برای کارگران زمینه ایجاد شور و نشاط را در میان آنان فراهم می اورد

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان  در ادامه با اشاره به نقش کارگران در تولید و رونق فعالیت های اقتصادی اظهار داشت: کارگران همواره از جمله عناصر و مولفه های رونق اقتصادی و تولیدی در کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه گسترش امکانات ورزشی برای کارگران زمینه ایجاد شور و نشاط را در میان آنان فراهم می اورد خاطرنشان کرد: تلاش می شود که امکانات بیشتری برای جامعه کارگری در سطح استان فراهم شود .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت