پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 70199

کشف بیش از۸ هزارجفت دستکش و ماسک در یاسوج

مسعودی کوشک اظهارکرد: امروز هشت هزار جفت دستکش و حدود ۲۵۰ عدد ماسک توسط بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی از یک باب واحد عرضه کننده کالای پزشکی کشف شد.

صدای جنوب :

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۸ هزار جفت دستکش و ماسک در یاسوج خبر داد

به گزارش صدای جنوب، اسماعیل مسعودی کوشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح عملیاتی و سراسری مقابله با احتکارکنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی در استان توسط بازرسان این سازمان در حال اجرا است .
مسعودی کوشک افزود: امروز هشت هزار جفت دستکش و حدود ۲۵۰ عدد ماسک توسط بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی از یک باب واحد عرضه کننده کالای پزشکی کشف شد.
وی با بیان اینکه در این زمینه محل کسب فرد متخلف پلمب شد، گفت: ماسک ها در محل کشف بین مردم توزیع شد و دستکش‌ها هم بعد از طی روند قانونی بین مردم توزیع می‌شود.
مسعودی احتکار کالاهای ضروری مردم را در شرایط حساس کنونی، جرمی بسیار سنگین و غیراخلاقی عنوان کرد و گفت: دستگاه قضا برابر قانون با افرادی که با سوءاستفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودجویی زده و امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قاطع کرده و تا پایان در کنار مردم است.
براتعلی صالحی، مدیرکل تعزیرات حکومتی هم گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی بر اساس وظیفه ذاتی خود با هرگونه احتکار و گران‌فروشی به ویژه در زمینه توزیع اقلام پزشکی و بهداشتی برخورد قانونی می‌کند.
صالحی از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت‌طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت و احتکار موضوع را برای اقدام قانونی به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت