پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1398 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 70683

ارمغان ورود مسافران شهرهای آلوده/

روزهای سختِ دهدشت در راه است/آقای فرماندار به داد مردم برسید!!

این نشان از این دارد که بعضی از مدیران و اعضای ستاد پیشگیری از کرونا هیچ توجهی به دستورات و مصوبات آن ستاد ندارند.

 صدی جنوب:

طی تماس های مکرر و پیام های های شهروندان، زنجیره ای از مهمانان و افراد شهرستان کهگیلویه ساکن در تهران در حال ورود به دهدشت هستند و مبنی بر صحبت های یکی از این افراد، متاسفانه امروز صبح اسکانیایی که از تهران وارد دهدشت شد با N مسافر در هیچکدام از ورودی و خروجی های شهرستانهای بین راهی کنترل تب سنجی نشد حتی در فیلگاه فرض بر این بگیریم که ۵ نفر از اینها کرونا داشته باشند چه فاجعه ای در دهدشت بوجود می آید؟

پیام دیگری از مسافران ورود به دهدشت، دوستان چطور انتظار دارید دهدشت تعداد بیماران کرونا ویروس زیاد نشود، من ساعت ۲ نصف شب رسیدم پلیس راه گچساران تا از ما تست نگرفتن نگذاشتن بیام ولی آمدم پلیس راه دهدشت تا انگار اینجا از کرونا و تست و این چیزا خبری نیست، همشهریان محترم خودتان رعایت کنید هیچ مسئولی تو شهر ما بفکر نیست.
بخدا جدی میگم تورا خدا مواظب باشید.

حال جناب آقای فرماندار! در چنین شرایطی باید شاهد اخبار ناگواری از دهدشت  درخصوص شیوع این میهمان ناخوانده باشیم که ارمغان مهمانانی هستند که بدون نظارت و کنترل وارد این شهر شدند.

یکی از مصوبات مهم جلسات شورای سلامت قرنطینه شدن دهدشت، انجام تست غربالگری و کنترل افراد بود،لذا مردم همه امیدوار از تدابیر مسئولان بودند اما با توجه به ورود روزانه این مهمانان به دهدشت و صمیمت و عشیره ای بودن منطقه ما و اینکه متاسفانه رعایت نکات بهداشتی را آنچنان که باید جدی نمیگیرند باید شاهد روزهای سختی در این شهرستان باشیم.

جناب آقای فرماندار!!

این نشان از این دارد که بعضی از مدیران و اعضای ستاد پیشگیری از کرونا هیچ توجهی به دستورات و مصوبات آن ستاد ندارند.

اگر این روند ادامه داشته باشد دهدشت به یکی از نقاط بحران خیز در کشور مبتلا به ویروس کرونا خواهد شد لذا تا دیر نشده فکری به حال آینده این شهر بکنید چرا که امید همه این مردم به عملی شدن مصوبات مدیر ارشد اجرایی این شهرستان است(قرنطینه شدن دهدشت).

جناب آقای فرماندار، نیک میدانیم که شهرستان کهگیلویه در حوزه زیرساخت ها، تجهیزات و امکانات پزشکی جوابگوی مقابله با بحران کرونا ویروس نیست از جنابعالی به نمایندگی از مردم این شهر التماس می کنم تا دیر نشده دست به تدبیری بزنید و دهدشت را از این وضعیت نجات دهید.

سیده مریم پیروزان

————————————————-

صدای جنوب از فرماندار زحمتکش و پیگیر انتظار دارد ضمن بررسی یادداشت قید شده ،دستگاه های کم کار را مخصوصا در زمینه ورود اتوبوس صبح امروز از مقصد تهران و عدم کنترل و غربالگری بازخواست نماید زیرا جان مردم و سلامت انها مقدم بر هر موضوعی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت