پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1399 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 72040

آغاز اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان کهگیلویه/اتابک:ورودی‌های دهدشت به روی خودروهای بومی و غیر بومی بسته شد

این طرح همزمان با سراسر کشور از صبح امروز جمعه هشتم فروردین در کهگیلویه کلید خورد. فرماندار و اعضای شورای تأمین را راهی مبادی ورودی شهر کرد تا از نزدیک رصد کنند و بر اجرای دقیق و بهتر آن نظارت داشته باشند.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه از آغاز اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ورودی‌های دهدشت به روی خودروهای بومی و غیر بومی بسته شد.

علیرضا اتابک در حاشیه بازدید از پست قرنطینه فیلگاه در ورودی دهدشت از سمت بهبهان اظهار داشت: یک ماه اخیر با حداکثر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی هر اقدامی که در راستای جلوگیری از گسترش کرونا لازم بود انجام گرفت.

فرماندار کهگیلویه گفت: تعطیلی بازار و صنوف پرتردد از مهمترین مصوبه‌های شورای سلامت بود که به صورت کامل اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مشاغل و اماکنی تعطیل شدند و مشاغلی هم با محدودیت فعالیت دارند، افزود: واحدهای صنفی از قبیل سوپرمارکت‌ها، میوه و سبزی‌فروشی، مراکز فروش محصولات پروتئینی، نانوایی، داروخانه و مراکز بهداشتی که کالای مورد نیاز و ضروری مردم را عرضه می‌کنند با الزام به رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

اتابک اضافه کرد: بازارهای شلوغ از جمله بازار روز، شب بازار، جمعه بازار، بازار دستفروشان، فروشنده‌های دوره‌گرد، پاساژها، قهوه‌سرا و سفره‌خانه‌ها، گیم‌نت، مراکز تفریحی و پارک‌ها، استخرها، اقامت‌سراها، بازار خیاطان، آرایشگاه‌ها، مصالح فروشی، لوازم یدکی،قنادی، پوشاکی، خدمات آتلیه و عکاسی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه ممانعت از گسترش شیوع کرونا با جدیت و سخت‌گیری بیشتر آغاز شده است، ادامه داد: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری در شهرستان آغاز شده است.

اتابک تصریح کرد: رویکرد این طرح کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری است که از امروز تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود و تمدید آن به تصمیم ستاد ملی بستگی دارد.

وی با بیان اینکه سفرهای برون شهری ممنوع شد، افزود: خودروهای متخلفان توقیف و علاوه بر آن جریمه هم در نظر گرفته شده است.همچنین واحدهای صنفی که به قانون توجه نکنند پلمب خواهند شد.

اتابک ادامه داد: از امروز ورودی‌های دهدشت از سمت بهبهان، چرام و یاسوج به کلی مسدود شده و به استثنای خودروهای امدادی، اورژانس اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی‌شود.

فرماندار کهگیلویه ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع را از دیگر موارد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برشمرد و گفت: فعالیت کارکنان ادارات و دستگاه‌ها با حداکثر دورکاری و حداقل حضور در ادارات انجام می‌شود.

برپایه گزارش صدای جنوب حضور حاج عبدالله سعادتیان دادستان جدید کهگیلویه همراه با دیکر مسیولان در محل پست فیلگاه نشان دهنده عزم جدی  در برخورد با مخلان سلامت مردم می باشد..

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت