پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1399 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 72435

اجرای۲۸۴ مصوبه ستاد «کرونا» در کهگیلویه و بویراحمد/اعلام وضعیت کالاهای اساسی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تعداد کل مصوبات ستاد کرونای استان از عملیاتی شدن ۲۸۴ فقره آن‌ها خبر داد.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در حاشیه برگزاری نشست ستاد پیشگیری از کرونای کشور که به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست رئیس‌جمهور و همه استانداران کشور برگزار شد در خصوص اقدامات و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون در استان ۲۵ ستاد کرونا با ۳۰۸ مصوبه داشته‌ایم که از این مصوبات نیز ۲۸۴ فقره عملیاتی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد ۹ مصوبه در حال اجراست و تنها ۵ مصوبه مانده که ۲ مصوبه مربوط به آزمایشگاه‌ استان و سی‌.تی‌.اسکن است که آزمایشگاه در هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

در این نشست مدیرکل پدافند غیر عامل نیز به برخی از موضوعات از جمله وضعیت بازار و گزارشات رسیده اشاره کرد که در حال حاضر وضعیت و شرایط عادی است و کمبود کالای اساسی نداریم.

بهشتی همچنین در خصوص در دسترس بودن مواد ضد عفونی و ماسک در داروخانه‌ها خبر داد که هر چند کمبودهایی وجود دارد اما در کل این لوازم در دسترس مردم هست.

وی از تعطیلی ۹۸ درصدی صنوفی خبر داد که باید تعطیل باشند و در این راستا به پلمب ۷۸ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.

این مسوول از صدور ۱۰۰ عدد کارت تردد برای کسانی خبر داد که حضورشان در استان برای رفع مشکلات لازم است و همچنین از بستن اماکن‌ طبیعی توسط منابع طبیعی و راهداری و پویش‌های مردمی خبر داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت