پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1399 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 72739

آمار کرونا ویروس روز پانزدهم فروردین در کهگیلویه وبویر احمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویر احمد آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا پانزدهم فروردین در استان را اعلان کرد

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویر احمد آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا پانزدهم فروردین در استان را اعلان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع ۲۱۸‪ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه های تشخیصی، ۷ مورد جدید در پانزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد: ۲ بیمارمرد و یک بیمار زن در کهگیلویه، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در گچساران و ۱ بیمار مرد در لنده و یک بیمار مرد در بویراحمد شناسایی و شمار مبتلایان به ۱۷۶ بیمار رسیده است.

وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند.

دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت