پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 73055

تعطیلی تمامی مراکز آموزشی تا دو هفته آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم که تعطیلی تمامی مراکز آموزشی تا دو هفته آینده استمرار پیدا کند.

صدای جنوب:
وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم که تعطیلی تمامی مراکز آموزشی تا دو هفته آینده استمرار پیدا کند.
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش پس از پایان نشست مشترک با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در محل این وزارتخانه، گفت: طی روزهای اخیر در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفتیم که تعطیلی تمامی مراکز آموزشی تا دو هفته آینده استمرار پیدا کند و در این دو هفته مجددا شرایط را ارزیابی کنیم و متناسب با وضعیت پس از پایان این دو هفته تصمیم‌گیری در مورد نحوه ادامه سال تحصیلی انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در این مدت همکاران بنده در آموزش و پرورش سناریوهای مختلف را بررسی می‌کنند که متناسب با زمان پایان سال تحصیلی، کیفیت آزمون‌ها در شرایط مختلف چگونه باشد و محتوای آموزشی، باقی مانده محتوا و ارزیابی محتوای آموزش داده شده به چه صورتی انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه معلمان در سراسر کشور به روش‌های متنوعی برای حفظ ارتباط با دانش‌آموزان تلاش کردند تا جریان آموزش استمرار یابد البته دفاتر ما در سراسر کشور ارزیابی می کنند و متناسب با وضعیت تحصیل دانش‌آموزان برای آینده پیشنهادات مختلف را به ما می دهند و تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت