پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1395 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 7355

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

یاسوج میزبان همایش معاونین امور اجتماعی بهزیستی استان‌های کشور

موسوی امجد گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب می‌شود که مسؤولان بهزیستی کشور شناخت بیشتری از نیازمندی‌های استان و جامعه هدف پیدا کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌هایی که بهزیستی استان در طول دو سال اخیر داشته است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در بهزیستی استان  برگزاری همایش‌های کشوری است.

به گزارش صدای جنوب،علی رضا موسوی امجد گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب می‌شود که مسؤولان بهزیستی کشور شناخت بیشتری از نیازمندی‌های استان و جامعه هدف پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای معرفی هر چه بیشتر استان نیاز به برگزاری همایش‌هایی در سطح ملی داریم که بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خود را ملزم به برگزاری چنین همایش‌هایی در این سطح کرده است.

موسوی‌امجد در ادامه به برگزاری همایش معاونین توانبخشی سازمان بهزیستی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال هم بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش معاونین امور اجتماعی بهزیستی استان‌های کشور را در دستور کار قرار دادیم.

این مسؤول از برگزاری این همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۲۷ و ۲۸ مهرماه در استان خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه نیز میزبان دکتر انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان میهمان ویژه همایش خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف بسیار سنگینی که معاونین امور اجتماعی بهزیستی بر عهده دارند تصریح کرد: یکی از حساس‌ترین معاونت‌های ما در بهزیستی همین معاونت امور اجتماعی است که با جامعه هدف بزرگی سر و کار دارد.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت مربوط به توانمندسازی  جامعه هدف سازمان است و همچنین باید خدمات مورد نیاز به افراد در معرض آسیب به خوبی ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف مهم در این معاونت از سازمان بهزیستی برای مهدکودک‌ها و توسعه برنامه‌های پرورشی و آموزشی چنین مراکزی است.

وی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های این معاونت ذکر کرد.

موسوی‌امجد یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف این معاونت در بهزیستی را کمک به استحکام خانواده و پیشگیری از طلاق عنوان کرد./فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت