پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1399 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 73553

پایانی بر شایعه کم کاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج /حقانیت یزدان‌پناه ثابت شد/پاسخ رئیس آزمایشگاه پارس شیراز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با انتشار تصویر سند پرداختی به آزمایشگاه پارس شیراز بر همه شایعات خط بطلان کشید.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با انتشار تصویر سند پرداختی به آزمایشگاه پارس شیراز بر همه شایعات خط بطلان کشید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، ،طی شب گذشته و امروز برخی افراد و سایت های محلی با انتشار شایعات زیاد هجمه بی سابقه ای علیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و شخص دکتر پرویز یزدانپناه مبنی بر عدم پرداخت طلب آزمایشگاه استان فارس و تاخیر در اعلام نتایج آزمایشات به راه انداختند.

بر اساس این گزارش برخی سایت های محلی به جای دادن هشدار به مسئولان دولتی و مردم نسبت به جدی گرفتن خطر ابتلا و بالا رفتن آمار استان نوک پیکان حملات خود را سمت دانشگاه علوم پزشکی و سرپرست این دانشگاه گرفتند و این باعث شد این دانشگاه وپرسنل درمانی که طی مدت حضور این مهمان ناخوانده در استان از جان و دل مایه گذاشتند و حتی برخی از همکاران خود را از دست دادند و بعضی نیز به این ویروس مبتلا شدند خستگی این تلاش بی وقفه به تنشان بماند.

دکتر یزدانپناه در گفت و گو با فریاد جنوب گفت: این آزمایشگاه از طرف دانشگاه شیراز زیر فشار بود که آزمایشات ما را انجام ندهد که نهایتا دکتر لطفی در تاریخ ٢٢ فروردین قبول کرد که دستور دهد آزمایشات را انجام دهد.دلیل این فشار مضاعف از سوی دانشگاه شیراز به خاطر وضعیت قرمز استان فارس و تعداد نمونه گیری های بسیار زیاد این استان بوده و هم اکنون نیز این آزمایشگاه مثل گذشته همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارد.

وی افزود: دانشگاه هیچ مشکل مالی ندارد و با وجود درخواست فقط حدود ۵٠ میلیون تومان از طرف آزمایشگاه ما کل حساب ایشان که ١٩٢ میلیون تومان بود را پرداخت کردیم.

سند این پرداخت را در زیر ببینید:


در همین راستا دکتر ضیائیان رئیس آزمایشگاه پارس شیراز نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هیچ تاخیر غیر معمولی در پرداخت هزینه های تست کرونا نداشته و علت جواب دهی با تاخیر آزمایشگاه استفاده از تمام ظرفیت آن برای پوشش نمونه های اورژانسی بیماران بستری و یا افراد باعلائم وخیم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین تاخیر در تهیه مواد مصرفی که این روز ها به شدت کمیاب شده است بوده است.

وی تصریح کرد: لازم ذکر است جواب دهی با فاصله ۴-۵ روز حتی برای نمونه های ارسالی از استان فارس و شیراز نیز غیر معمول نیست و اغلب به علت زیاد بودن نمونه ها اتفاق می افتد.

در پایان با توجه به داده های این گزارش می توان نتیجه گرفت که برخی با شایعه سازی مغرضانه سعی بر آن داشتند که افزایش چند برابری آمار یک یا چند شهرستان استان را به گردن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیاندازند و مردم را از علت های اصلی این معضل و ضعف مدیریت برخی نهاد های آن شهرستان ها دور کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت