پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1399 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 73613

یادداشت:

فارغ از بازی های سیاسی در حوزه سلامت همدل و همراه باشیم

تیتر یک رسانه های این روزها دانشگاه علوم پزشکی استان است در شرایطی که بیماری کرونا به نگرانی و دغدغه عمومی مردم تبدیل شده است و در محافل مختلف همه جا صحبت از این بیماری مرگ بار است حاشیه بر متن غلبه کرده و پیشگیری و مقابله با کرونا به فراموشی سپرده شده است.

صدای جنوب:

تیتر یک رسانه های این روزها دانشگاه علوم پزشکی استان است در شرایطی که بیماری کرونا به نگرانی و دغدغه عمومی مردم تبدیل شده است و در محافل مختلف همه جا صحبت از این بیماری مرگ بار است حاشیه بر متن غلبه کرده و پیشگیری و مقابله با کرونا به فراموشی سپرده شده است.
سیستم درمان استان در ایام اخیر خستگی ناپذیر فعالیت نموده و سلامتشان مورد تهدید قرار گرفته تا جایی که رئیس و شش نفر از پرسنل بیمارستان دهدشت گرفتار کرونا شده اند.
در روزهای اخیر چند اتفاق سریالی سبب شد که دستگاه درمان استان بیش از پیش در تیررس رسانه ها قرار گیرد.
پرویز یزدان پناه از جهاتی به دلایل سیاسی مورد هجوم برخی گروه هاست از جهتی دیگر برخی افراد منتسب توسط غلام محمد زارعی به دلیل حاشیه ی استخدام های بی رویه و شرایط آن زمان همچنان با یزدان پناه و مدیریتش کنار نیامده اند.
از طرف دیگر، برخی محافل خبر از سهم خواهی افراد منتسب به منتخب جدید می دهند.
برکناری غلام عباس سبز از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یکی دیگر از دلایلی بود که سبب گلایه اصلاح طلبان نزدیک دولت شد.
اما مهم تر از آن انتشار خبر نتیجه آزمایش های مربوط به ۱۲ فروردین و ابتلای ۵۰مورد کرونایی جدید بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی استان را مورد هجمه قرار داد.
فارغ از همه روایت ها و در یک قضاوت منطقی باید پذیرفت عدم پاسخ به آزمایش ها را باید شلوغی و ارجحیت دادن آزمایش های استان فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد دانست، مقابله با کرونا مانند شرایط جبهه و جنگ ست، نیازمند همدلی و آرامش در تصمیم گیری است.
باید پذیرفت پرویز یزدان پناه فارغ از همه انتقادات در طول ماه های اخیر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کارکرد مطلوب و مناسبی داشته و پاک دستی از مهم ترین ویژگی های مدیریتی وی می باشد.
بی پرده باید گفت یزدان پناه باور به استقلال دستگاه سلامت و درمان دارد و سعی کرده آن را مصون از همه بازی های سیاسی و گروهی نگه دارد.
استان کهگلیویه و بویراحمد و مجموعه سلامت و درمان استان تاکنون به نگاه آمار و ارقام بسیار موفق عملکرده و گواه این ادعا تقدیر مکتوب و رسمی جداگانه وزرای بهداشت و کشور و مهم تر از آن تشکر ویژه رئیس جمهور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است.
بی شک مقابله با ویروس کرونا نیازمند همکاری و همدلی همه جریان ها، گروه ها و مهم تر از آن آحاد مردم است که چنین امری از ضروریات این روزها می باشد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت