پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1399 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 73974

در بازدید فرماندار لنده ؛

تامین آب آشامیدنی پایدار و رفع مشکلات راه ارتباطی روستای دره بنگ در دستور کار دستگاه های خدمات رسان لنده قرار گرفت

در بازدید فرماندار شهرستان لنده از روستاهای دره بنگ و صفی خانی از توابع بخش مرکزی این شهرستان مشکلات این روستاها بررسی شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب ، فرماندار لنده در بازدید از این منطقه گفت: با همکاری بنیاد علوی و با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان امیدواریم بتوانیم جاده دسترسی مناسب و آب آشامیدنی لوله کشی و دیگر مشکلات این منطقه را برطرف کنیم.

سید خدادوست موسوی افزود: این روستا دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های بسیار خوبی از جمله دامداری و کشاورزی است که نیازمند حمایت و توجه جدی است.

وی به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستای دره بنگ اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً یکی از مهمترین  مواردی که باید با جدیت پیگیری شود بحث راه ارتباطی و تامین آب شرب پایدار است.

موسوی رفع مشکلات زیر ساختی در روستا را ضروری و از اولویت های مدیرت شهرستان عنوان کرد و گفت؛ توسعه روستاها در وضعیت فعلی بهترین راه کمک به جهش تولیدات دامی و کشاورزی است و ضمن آن باعث مهاجرت معکوس میشود.

در این بازدید که بخشدار مرکزی و مدیران جهاد کشاورزی، آبفای روستای، هلال احمر و راهداری فرماندار شهرستان لنده را همراهی کردند، مقرر گردید مشکلات جاده‌ ی ارتباطی، تامین آب آشامیدنی سالم رفع و مشکلات مذکور در سریعترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار لنده و هیات همراه در ادامه حضور در منطقه از اجرای پروژه دکل تلفن همراه ایرانسل که تاکنون ۹۵% پیشرفت فیزیکی دارد بازدید داشتند که براساس وعده فرماندار دیوار کشی این دکل در روزهای آینده به پایان خواهد رسید.

لازم بذکر است پیرو دستور فرماندار این شهرستان مقرر گردید با توجه به بارندگی های اخیر و خساراتی که به روستاهای مذکور و مناطق همجوار وارد شد از طریق هلال احمر مساعدت های انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت