پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 74919

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کشف محموله قاچاق درمحور یاسوج_اصفهان

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان خودروی سمند حامل کالای قاچاق را نیز متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران در بازرسی از آن ۳ هزار و ۷۹۴ قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق که در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت