پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1399 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 75425

ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب/ بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی به مشترکین

صبح امروز نشست شورای معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب:

خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب تسریع می شود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز نشست شورای معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
فیض‌اله پاسره در این نشست با اشاره به اهمیت اصلاح رفتار سازمانی در شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: این اصلاح رفتار باید آمیخته با گزارش فعالیت‌های حوزه‌های مختلف باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با یکپارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب کار خدمات‌رسانی به مشترکین در شهرها و روستاها می‌بایست سرعت گیرد.
وی با تاکید بر تدوین نیازهای آبی شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: باید به سمت اجرای برنامه های اثرگذار در در زمینه کاهش هدررفت آب حرکت کنیم.
وی استفاده از تجربیات مدیریتی دوره‌های گذشته را باعث تسریع در اجرای برنامه‌های شرکت دانست و گفت: رعایت مدیریت فشار شبکه به ویژه در شبکه آبرسانی روستاها و نصب کنتور آب مشترکین به نوبه خود می تواند باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات شبکه توزیع شهرها و روستاهای استان شود.
پاسره عنوان کرد: تهیه و تدوین تقویم جلسات سالیانه حوزه های مختلف شرکت و نیازمندیهای حوزه های معاونین و مدیران نیز باعث ترویج برنامه محوری و خروج از بی‌برنامگی در بخش‌های مختلف شرکت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای شبکه های فاضلاب در شهرها و روستاهای استان تصریح کرد: بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مشترکین باید مد نظر باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت