پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 75793

قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جمعیت‌ هلال احمر استان در مبارزه با کرونا

مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با کلانتری استاندار به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر دیدار کردند.

صدای جنوب:

در این دیدار امان‌الله جهانبین گزارشی از عملکرد یک ساله جمعیت هلال احمر استان ارائه کرد و خواهان همکاری و همراهی هر چه بیشتر مدیریت استان در خصوص تهیه تجهیزات تخصصی و امکانات مورد استفاده در حوادث شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توفیق خدمت به مردم استان در یک سال گذشته و دیدن مجموعه‌های فعال استان هلال احمر را یکی از بهترین مجموعه ها در عملکرد دانست.

حسین کلانتری گفت: هلال احمر استان ۱۱۰۰۰ جوان داوطلب، ۲۶۰ امدادگر فعال و چندین کانون طلاب داشته و بهره گیری از روحانیت در این مجموعه بسیار چشم گیر است.

استاندار افزود: البته هلال احمر در آزمون خود در سانحه هوایی کوه دنا و ۱۲۸روز فعالیت خوش درخشید.

 

وی گفت: هلال احمر استان در سطح ملی خوب درخشید و روزانه باید به عنوان بخشی از کار رصد می‌کردم و گزارشاتی را تنظیم و به سران سه قوه ارائه می‌دادم که عملکرد هلال‌احمر درخشان بود.

استاندار افزود: حضور پر رنگ هلال احمر در اوایل بیماری کرونا که همه اضطراب داشتند و بیماری ناشناخته بود قابل ستایش است هلال احمر استان ما از اولین استانی‌های حاضر در طرح غربالگری بود که خود جوش با تب سنجی به همراه بسیج و سپاه پاسداران به میدان آمدند و این کار باعث آرامش روانی موثری بود.

وی گفت: همچنین جهت کنترل ۵۸ محور استان جهت فاصله گذاری اجتماعی  بدون هیچ چشم داشتی تلاش هلال‌احمر استان قابل وصف بود.

بی شک این سخنان کلانتری، مایه دلگرمی مدیران و  پرسنل جمعیت هلال احمر استان و بویژه پرسنل این جمعیت در شهرستان هایی چون کهگیلویه و چرام است که با شیوع گسترده تر کرونا تلاش خستگی ناپذیری همراه با سایر دستگاه ها در مهار این ویروس منحوس ازخود نشان دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت