پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1399 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 75918

نشست ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار تشکیل شد/آیا ورود مسافر به استان در تعطیلات عید فطر ممنوع می شود!؟

نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد و تصمیماتی در این نشست اتخاذ گردید.

صدای جنوب:

در این نشست حسین کلانتری با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم اتفاقی که استان تهران برای استان‌های گیلان و مازندران ایجاد کرد استان‌های جنوبی برای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کنند اظهار کرد: همچنین اگر کسانی که دچار ویروس شده و بخواهند نسبت به بستری شدن و قرنطینه تمرد کنند باید با آن‌ها برخورد شود همچنان که یک نفر در لنده یک خانواده ۷ نفره را مبتلا کرد.

استاندار در بخشی دیگر از اظهارات خود در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور است و تفریح‌گاه‌ها و تفرجگاه‌هایی دارد که هم به حرمت ماه مبارک رمضان و هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از شهرداران و گردشگری و همه دستگاه‌های مرتبط می‌خواهم که تا اطلاع ثانوی همه این اماکن و پارک‌ها تعطیل شوند.

وی در خصوص حضور مسافرین در عید فطر و همچنین بعد از آن در استان هم گفت به دنبال مصوبه‌ای از سوی ستاد ملی کرونا هستیم تا دستور صادر کنند و فعلا اجازه این کار را ندهیم که حتما باید مجوز ستاد ملی کرونا را داشته باشیم اما با شناختی که از ستاد کرونا و تصمیمات آن داریم با این پیشنهاد امیدواریم موافقت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به برگزاری برنامه‌های شب قدر در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: باید تیم‌های نظارتی بر فعالیت همه حسینیه‌ها و مساجد نظارت کنند باید افراد با فاصله بیش از یک متر بنشینند هیچ مواد خوراکی و آشامیدنی داده نشود هر کسی مهر و جانماز مخصوص خود را داشته باشد و حتما برنامه‌های شب قدر بیش از ۲ ساعت طول نکشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت