پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 75999

فرماندار کهگیلویه:

مدارس بدون رعایت پروتکل بهداشتی بازگشایی نمی شوند

بنا بر دستورالعمل ابلاغی مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل می باشد و امتحانات پایه اول تا ششم توصیفی است و ملاک ارزیابی شناخت معلم از دانش اموز در طول سال و این مدت است. 

صدای جنوب:

شورای آموزش و پرورش کهگیلویه پس از کسب رتبه اول این شورا در میان شوراهای استان اولین جلسه خود را با محوریت «بازگشایی یک ماهه مدارس» و دستورالعمل های ویزه بازه زمانی(۲۷اردیبهشت تا ۲۷خرداد) برگزار کرد  .

رئیس شورای آموزش و پرورش کهگیلویه با تاکید بر اینکه شروع موج جدید اپیدمی با رفتار متفاوت در استان همسایه خوزستان در حال پیشرفت است تصریح کرد: مدارسی که شرایط اقدامات  کنترلی و الزامات بهداشتی را  ندارند تعطیل اعلام شوند .

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در شرایط بحران کرونایی یک تجربه پدافندی خواهد بود خاطر نشان کرد: موفقیت در این مقطع متوجه و محکی برای  مجموعه آموزش و پرورش خواهد بود .

علیرضا اتابک با بیان اینکه ظرافت اقدامات کنترلی در شهرستان بالاست گفت: حتی از راننده تاکسی که شخص بیمار با آن تردد کرده تست سلامت گرفته شده است .

وی اضافه کرد:این بحث  خودنمایی یا ریا نیست که محموله بهداشتی کشور ما به آلمان ارسال شده است بلکه نشان این است که جمهوری اسلامی در مقابله با این پدیده خوب ظاهر شد بر این اساس تعداد قربانی ،موارد مثبت ،موارد بهبودی ما حاکی از موفقیت در این مساله است.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه درج  برخی اظهار نظر های عامیانه در رسانه «خبری و آگاهی رسان» را امری کاهنده و نامطلوب  دانست و گفت : انتظار می رود رسانه با کسب اطلاع کامل، اقدامات کنترلی را رصد و منعکس نماید و در موارد «بحران»  بعنوان اقناع گر ی حمایت کننده در جامعه نقش آفرینی کند .

وی افزود :اعلام روستا در مواردی به خاطر ایجاد حساسیت و رعایت بیشتر اصول بهداشتی و فاصله گذاری از سوی مردم است و نباید سو تعبیر شود.

مدارس کهگیلویه از ۲۷اردیبهشت(شنبه اتی ) در جهت رفع اشکال دانش اموزان گشایش می یابد .

بنا بر دستورالعمل ابلاغی مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل می باشد و امتحانات پایه اول تا ششم توصیفی است و ملاک ارزیابی شناخت معلم از دانش اموز در طول سال و این مدت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت