پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 76175

فرماندار کهگیلویه در مدرسه جوادیه دهدشت ؛

همراهی خوب فرهنگیان در ایام کرونا/آموزش همراه با پروتکل های بهداشتی باشد

همزمان با سراسر کشور صبح امروز مدارس آموزش وپرورش دهدشت با رعایت پروتکل بهداشتی برای حل مشکلات آموزشی دانش آموزان بازگشایی شدند.

صدای جنوب:

همزمان با سراسر کشور صبح امروز مدارس آموزش وپرورش دهدشت با رعایت پروتکل بهداشتی برای حل مشکلات آموزشی دانش آموزان بازگشایی شدند.
به گزارش صدای جنوب به نقل از”روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت”، علی رضا اتابک خطاب به فرهنگیان گفت : جامعه فرهنگیان و دانش آموزان از حیث ابتلا به ویروس کرونا با آمار صفر نشان دادند با رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات وزارت بهداشت بیشترین همراهی را داشته باشند.

علی رضا اتابک گفت : تجربه بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات مدت دار کرونایی تجربه جدیدی است که لازم است تمامی حساسیت ها جدی گرفته شود و با توجه به افزایش بی سابقه گسترش ویروس کرونا در استان خوزستان و آمد و شد های زیادی که بین دو استان صورت می گیرد لازم است با شدت و جدیت بیشتری مراقب باشیم.

فرماندار کهگیلویه گفت : کرونا ویروس زمان و شرایط خاصی را نمی شناسد و در هر شکلی ممکن است انسان را مبتلا کند و ازدحام و شلوغی مدارس می تواند خطر ساز باشد که مدیران مدارس باید هر چه سریعتر مشکلات و ابهامات دانش آموزان را برطرف کنند و تمامی موارد بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و فرایند کار را به سلامت به اتمام برسانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از تلاش و کوشش فراوان فرهنگیان در ایام کرونا گفت : تعطیلات کرونایی فرصتی بود تا بیشتر و بهتر به استفاده از بستر فضای مجازی روی بیاوریم و بدانیم این دانش جدید می تواند در همه شرایط و شرایط خاص به کمک ما بیاید.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت از همکاری و همراهی فرماندار کهگیلویه تقدیر کرد و گفت : تمامی مدارس آموزش وپرورش دهدشت با رعایت تمام مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شدند و دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانستند از بستر فضای مجازی برای اتمام محتوای آموزشی استفاده کنند از فرصت به دست آمده استفاده خواهند کرد.

علی پورک پور تلاش فرهنگیان را قدر دانست و گفت : جامعه فرهنگیان کهگیلویه در ایام تعطیلات کرونایی هیچگاه آموزش را رها نکردند و این باعث افتخار همه ماست و انشالله با تلاش مضاعف در ایام بازگشایی محتوای باقی مانده نیز به اتمام برسد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت در مورد امتحتانات گفت : ارزشیابی در مقطع ابتدایی مطلقا توصیفی و در پایه های هفتم ،هشتم،دهم و یازدهم دبیران بر اساس نوع و کیفیت فعالیت های دانش آموزان ارزشیابی خواهند کرد ولی در پایه های نهم و دوازدهم آزمون به شکل حضوری برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت