پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 76335

خبرهای خوش از دیدار سیدمحمد موحد و سعید محمد/قرارگاه خاتم‌‌الانبیا(ص)تا پایان سال جاری پروژه دهدشت-پاتاوه را تکمیل می کند/روزشماری برای پایان بن بست شهرستان لنده

نماینده منتخب شهرستان در مجلس با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

صدای جنوب:

نماینده منتخب شهرستان در مجلس با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این دیدار با اشاره به  لیالی قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: ان شاءالله بتوانیم همچون آن حضرت خدمتگذار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با تشکر از زحمات مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بیان داشت: متاسفانه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت که از برکات سفر رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود روند فرسایشی در پیش گرفته و این امر مغایر با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی بوده است.

موحد با تاکید بر حیاتی خواندن این پروژه گفت: امیدوارم فرماندهی و متخصصان این قرارگاه پس از سالها به دغدغه بحق مردم شهرستان‌های کهگیلویه پایان دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال جاده لنده به پروژه پاتاوه به دهدشت خواستار اقدام اساسی قرارگاه خاتم در این رابطه شد.

پروژه آبرسانی به چهار شهرستان نیز از دیگر درخواست‌های موحد بود که به علت مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء و عدم تخصیص اعتبارات کافی هم اکنون این پروژه مهم متوقف شده است.

سعید محمد با تشکر از دغدغه‌های منتخب مردم کهگیلویه بزرگ گفت: رسالت قرارگاه خاتم الانبیاء اتمام تمامی پروژه‌های بیان شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در خصوص اتصال جاده لنده به محور پاتاوه گفت: با مشارکت بنیاد برکت مسیر لنده به پاتاوه دهدشت وصل خواهد شد تا یکی از دغدغه‌های جدی مردم لنده نیز برطرف شود.

در این دیدار سید محمد موحد و سعید محمد در تماس‌های جداگانه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری‌های لازم را در خصوص اعتبارات پروژه پاتاوه به دهدشت انجام دادند و فرماندهی قرارگاه خاتم قول مساعد داد در پایان سال جاری این پروژه به تکمیل و بهره‌برداری برسد.

همچنین مقرر شد با رایزنی‌های آتی نماینده منتخب نسبت به حل مشکل تخصیص اعتبار پروژه آبرسانی و تسریع در  چهار شهرستان نیز اقدام شود تا این پروژه مهم و حیاتی نیز از راکدی خارج شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت