پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 76425

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با کمک اصحاب رسانه و اطلاع رسانی پاک‌ترین استان کشور هستیم

صدای جنوب: احد جمالی در جمع روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای شهر یاسوج با گرامی داشت هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: اعتقاد دارم که مدیران ما باید جهادی فکر کنند و مطلع باشند که در دنیا چه خبر است. وی گفت: مدیران باید در داخل ملی فکر کنند و […]

صدای جنوب:

احد جمالی در جمع روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای شهر یاسوج با گرامی داشت هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: اعتقاد دارم که مدیران ما باید جهادی فکر کنند و مطلع باشند که در دنیا چه خبر است.

وی گفت: مدیران باید در داخل ملی فکر کنند و در استان‌ها منافع کل استان را در نظر داشته باشند و این کار بدون روابط عمومی قوی امکان پذیر نیست چرا که استراتژی غالب در دنیا تعامل عقلانی و نظام‌مند در چارچوب اطلاع‌رسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: نگاه ما به نیروهای روابط عمومی این است که جز نخبگان جامعه و انسان‌های هوشمند هستند و ظرافت‌های کار خود را خوب می‌دانند هر چه ظرافت در کارها بیشتر باشد امورات مردم بهتر رقم می‌خورد.

جمالی افزود: در استان با توجه به وضعیت سیاسی و اجتماعی خاص که تهدید نیست بلکه فرصت است و نماد آن مشارکت مردم در انتخابات است بالاترین رتبه حضور را داشتیم و این سرمایه اجتماعی بزرگی برای استان بوده و این موقعیت حاصل نشد مگر این که یکی از دلایل آن اطلاع رسانی گسترده و خوب بود.

این معاون استاندار با بین اینکه از ابتدا حرف این بود که در انتخابات با مشکل روبرو می‌شویم افزود: اما ما معتقد بودیم هر مدیری کار خود را خوب انجام دهد موفق می‌شویم و امروز این موفقیت به گونه‌ای است که دو اداره کل سیاسی و امنیتی و انتظامی ما در کشور مقام برتر را کسب کرده است.

وی با تقدیر از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان گفت: امروز از نمره ۲۰ به نیروهای روابط عمومی و مجموعه کسانی که در کار اخبار هستند نمره بالای ۱۸ می‌دهیم البته عده‌ای هم بر خلاف همه کار کردند اما نگاه ما نسبت به کسی در استان امنیتی نیست.

جمالی افزود: در زمینه کرونا به نسبت جمعیت بیشترین جمعیت رجوع کننده به فضای مجازی را داریم و با کمک اصحاب رسانه و اطلاع رسانی پاک‌ترین استان کشور هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت